Gå til innhold

25 verbatim for 249 på elkjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min historie: Var idag innom på den lokale Elkjøp, og fant bare spindler med Verbatim til 299kr. Da jeg sa de kostet 149,- i følge reklamen, fikk jeg så klart bare betale 149,-. Men de hadde ikke satt ned prisen, og det stod ikke noe tilbudsplakat. Hvorfor ikke? Tenk om jeg ikke hadde sett avisen deres, og betalt 299kr for de platene?

kan umulig være etisk korrekt å lure kunder på denne måten! Men billig var det:) Kjøpte 75 plater jeg, håper bare de funker...

Lenke til kommentar
Min historie: Var idag innom på den lokale Elkjøp, og fant bare spindler med Verbatim til 299kr. Da jeg sa de kostet 149,- i følge reklamen, fikk jeg så klart bare betale 149,-. Men de hadde ikke satt ned prisen, og det stod ikke noe tilbudsplakat. Hvorfor ikke? Tenk om jeg ikke hadde sett avisen deres, og betalt 299kr for de platene?

kan umulig være etisk korrekt å lure kunder på denne måten! Men billig var det:) Kjøpte 75 plater jeg, håper bare de funker...

Har en nesten tilsvarende historie. På "min" Elkjøp butikk er spindlene med 25 stk Verbatim priset til kr 249,-. Når man skal betale i kassen, blir prisen automatisk kr 149,- uten at man trenger å henvise til prisen på Internett.

Men det er rart at de ikke har korrekt pris på varen ute i butikken.

Uansett sjekker jeg alltid prisen på nettbutikken til Elkjøp før jeg handler i den lokale butikken. Har svært mange ganger opplevd at varene er "overpriset" i butikken. I disse tilfellene har jeg måttet henvise til Internettprisen for å få avslag. Kjøpet av DVD plater er første gang at dette har gått automatisk.

Lenke til kommentar
Er det dårlige plater ?

Eller er det brenneren/PCn min som er problemet ??

Det er nok brenneren din....

CMC Magnetics platene er bra de...

Må prøve å formatere windowsn å se om det hjelper..

Hvis ikke er det bare å klage på brenneren....

Får 1 ulesbar av 1900 filer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Hva er hovedforskjellen på DVD+R og DVD-R egentlig? Det er sikkert gjennomgått til det kjedsommelige, men jeg finner ingen enkel oversikt som skisserer forskjellene.

Er det noen forskjell utover kompatibilitet, som f.eks påliteliget, varighet, feilrate etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...