Gå til innhold

25 verbatim for 249 på elkjøp?

Anbefalte innlegg

Derfor jeg ikke kjøpte That's Write, har 50 Thats's write med videocover hjemme, de er min bror sine. Lånte 2 plater og brant ut 2 DVD'er fra harddisken, kun sett hele den ene og den fungerte bra.

Men DiscIdentifier låser seg når jeg starter det :(

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endte opp med 100stk DVD-R Ritek G04 fra pxp.no... 11/stk + frakt, men siden jeg bestile en masse annet blir det ikke så galt pr plate.

Norwaydisc.no selger 100stk DVD-R Ritek G04 til 950 kr HER.

Hvis du fortsatt kan avbestille ville jeg vurdert det...

Lenke til kommentar
Elkjøp Stoa i Arendal har ikke dette tilbudet. :(

På tilbudsavisen står det:

"Tilbudene gjelder t.o.m 12 juni eller så langt beholdningen rekker"

Dvs at tilbudet går ut idag....

Følgende butikker står listet opp:

Lørenskog, Sandvika,Skøyen,Vinterbro,Storo,Carl Berner,Jessheim,Forus,Kleppe,Stavanger

Stoa i Arendal var ikke listet opp :hmm:

Hvis derimot en av de overnevnte butikkene har igjen spindelen og du får tak i tilbudsavisen(som de muligens har på Elkjøp) er det bare å stå på krava!

Lenke til kommentar
*ringe elkjøp i moss fort som f* 149,- er jo svinbillig :D. Hvilken produsent lager disse verbatim platene, har hørt verbatim plater er veldig gode. Bruker selv RitekG04 og har aldri hatt problemer med de og min NEC1300A.

Mest sannsynlig CMC Magnetics (made in Taiwan) - men kan også være Moser Baer.

De siste produksjonsseriene til CMC Magnetics har vært MEGET BRA - så til 149,- er det løp og kjøp!! Og kjøp MANGE.......tror ikke det vil finnes bedre (muligens like bra) tilbud i det neste halve året.....

Lenke til kommentar

Hmm.. Ringte ned, og de sa at de ikke hadde verbatim plater på spindel inne, eller lignende, og at de ikke hadde hatt plater til 149,- der nede. Men elkjøp her i moss kan jo ikke stort mer om dette utenom rema.

PS: De solgte 5 stk, 4x verbatim dvd+r plater for 250,- før, overpriset? Ja, takk!

Lenke til kommentar
Det koster nå bare 149,- for 25stk Verbatim DVD+R i spindel på elkjøp! Løp og kjøp! Leste det nå i Elkjøp bilaget som kom med dagens avis.

I følge hjemmesiden deres koster Verbatim 249.- :thumbup:

Mvh

svarteF

Og hvis du hadde lest posten min så hadde du fått med deg at jeg sa det stod i elkjøp bilaget som fulgte med avisen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...