Gå til innhold

25 verbatim for 249 på elkjøp?

Anbefalte innlegg

Det koster nå bare 149,- for 25stk Verbatim DVD+R i spindel på elkjøp! Løp og kjøp! Leste det nå i Elkjøp bilaget som kom med dagens avis.

I følge hjemmesiden deres koster Verbatim 249.- :thumbup:

Mvh

svarteF

Og hvis du hadde lest posten min så hadde du fått med deg at jeg sa det stod i elkjøp bilaget som fulgte med avisen :thumbup:

Jo jeg leste at du hadde sett det i et innstikk i avisen, så selv etter, men det er tydlig det bare gjelder et utvalg av El-kjøp butikker, for øvrig så er det jo heller ingen blodpris med 249.- for 25.- ;) Skulle gjerne ha sett at disse var til 149.- i min lokale El-kjøp her i Haugesund, noen som har sjekket ? :hmm:

Mvh

svarteF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom Elkjøp på Forus i dag og kjøpte 4 pakker à 25 stk DVD-R for 149,- pr. stk. og de hadde mange igjen. Men jeg måtte gjøre betjeningen oppmerksom på prisen, for i kassen stod det 249,-. Jeg reagerte på dette og fikk de dermed for 149,- :D

Var innom Lefdal på Forus etterpå. De solgte samme pakken til 299,- men de hadde i tillegg spindel med 25 stk DVD+R for 149,-

Så det billigste må være å kjøpe en spindel på Lefdal med DVD-R til 299,- og henvise til prisgarantien og Elkjøp og dermed få 150 % av prisdifferansen igjen...

Da skal det bli 74,- for en spindel...

eller har jeg misforstått den prisgarantien litt???

Endret av gravypressure
Lenke til kommentar
I følge hjemmesiden deres koster Verbatim 249.- :thumbup:

Mvh

svarteF

Og hvis du hadde lest posten min så hadde du fått med deg at jeg sa det stod i elkjøp bilaget som fulgte med avisen :thumbup:

Jo jeg leste at du hadde sett det i et innstikk i avisen, så selv etter, men det er tydlig det bare gjelder et utvalg av El-kjøp butikker, for øvrig så er det jo heller ingen blodpris med 249.- for 25.- ;) Skulle gjerne ha sett at disse var til 149.- i min lokale El-kjøp her i Haugesund, noen som har sjekket ? :hmm:

Mvh

svarteF

Det står 149,- på nettsiden til elkjøp nå :)

Lenke til kommentar

Elkjøp på Karihaugen hadde til 149 kr. :w00t: Kun 8 spindler igjen (mulig mere på lager).

De hadde denne gangen til og med lagt dem frem. Jeg kjøpte i forrige uke. Da måtte de hente dem på lageret. De hadde også masse R- fra Verbatim.

Arne M.

Lenke til kommentar
Elkjøp på Karihaugen hadde til 149 kr. :w00t: Kun 8 spindler igjen (mulig mere på lager).

De hadde denne gangen til og med lagt dem frem. Jeg kjøpte i forrige uke. Da måtte de hente dem på lageret. De hadde også masse R- fra Verbatim.

Arne M.

Når var du der, jeg var der for noen timer siden og de var utsolgt. Påsto de ikke fikk igjen før onsdag. Mulig han slampen bare prøvde å lure meg og de i virkeligheten hadde mer på lager :mad:

Lenke til kommentar
dere aper ser ikke ut til å ha vært innom multicom...

http://www.multicom.no/GroupsAndProducts.a...type=&HKLevel=2

239,- for 25pk Verbatim

139,- for 25pk Datawrite

(selv om jeg óg kjøper verbatim, skal disse Datawrite visstok være nesten like bra)

Og den prisen har de hatt leeeeenge..  :)

På multicom tilkommer jo porto også da, mens elkjøp kan oppsøkes personlig...

Datawrite 25pk DVD-R 4X Red produsert av infodisc er forresten IKKE nesten like bra....

Enig datawrite produsert av infosmart vil jeg kalle direkte rævva (ihvertfall de jeg har hatt - men kvaliteten varierer visst en del med disse).

Jeg kjøpte en 25 spindel Verbatim på datakjeden til 349,-

Har brent to plater av den nå. Men begge brenningene ble mislykket..

Første brant jeg på 8x, fikk sammenligningsfeil på 2 filer.

Andre brant jeg på 2x, fikk sammenligningsfeil på 1 fil. (og fila var ulesbar...)

Hvem er produsenten av platene ??

Noen som har link til et slik DVDinfo programm ??

Edit: Fant programm selv :) jeg kjøpte foresten DVD-R og har en NEC ND-2500.

Endret av fjaeran
Lenke til kommentar

Jeg var på Elkjøp på Carl Berner og fant ingen Verbatim dvd+r i hylla.

Da jeg spurte han som jobba i dataavdelingen hadde de noen spindler som ikke var satt ut enda.

Flax for meg så jeg kjøpte med 3 pakker a kr 149 :w00t:

Vet ikke om de resterende er solgt ut enda, men det blir vel fort borte

Lenke til kommentar
Ja, det ER billig. Å kjøpe 100 eller par hundre er vel sikkert greit.

Så mye synker de ikke.

OK , fra 12 juni altså..

100 stk = 470GB = 996 kr, Jepp det ER billig.

Tilsvarende plass på harddisk ville kostet:

3 stk 160GB = 480GB = 3x752kr = 2256 kr

Hehe, sant det

Men så tar det evig tid og brenne 470gb da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...