Gå til innhold

25 verbatim for 249 på elkjøp?

Anbefalte innlegg

Leser flere steder her på forumet at noen her lest dette i en elkjøp avis, andre har sett reklame for det i trondheim.

Jeg var på¨ELKJØP på storo i dag og fant ikke disse spindlene

Kan noen komme med litt mer info i hvilken avis, og i hvilke butikker dette gjelder?

under 10 kr for verbs er jo grisebilling!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant det i en Elkjøp avis med tv på forsiden og påskriften "Tryggest kjøp med full returrett".

"Tilbudene gjelder T.O.M 12 Juni eller så langt beholdningen rekker"

Jeg anbefaller derfor å ringe tilgjengelige Elkjøp butikker og spørre om de har platene, evt når de venter å få dem inn

Lenke til kommentar

10 kr ??? Det er jo svindyrt :wow: Andre CD-plater koster jo ofte langt under 249 kr for 100 stk.

Edit: Ser det er DVD-plater det er snakk om, det kunne med fordel vært nevnt i overskiften. Gjerne også at det er DVD+R plater det er snakk om også og ikke DVD-R, DVD-RW eller DVD+RW. (Hvis det stemmer at det er DVD+R da)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
10 kr ??? Det er jo svindyrt :wow: Andre CD-plater koster jo ofte langt under 249 kr for 100 stk.

Her prates det om DVD+R, ikke CD-R ;)

Var innom El-kjøp på Carl Berner og pallen med DVD-spindlene sto visst fremdeles pakket inn på lageret.

De skulle få det ut i løpet av kvelden visstnok, men man vet jo aldri.

Endret av Binary
Lenke til kommentar

Ikke for å gledesdrepe altså....

Men dvdr prisene kommer til å synke i nærmeste framtid fordi DL platene har kommet på markedet...

Så jeg ville nok ikke hamstret for et års bruk akkurat....

Men under 10 kr for Verbatim dvd-r er pr i dag Grisebillig!

Lenke til kommentar
Ja, det ER billig. Å kjøpe 100 eller par hundre er vel sikkert greit.

Så mye synker de ikke.

OK , fra 12 juni altså..

100 stk = 470GB = 996 kr, Jepp det ER billig.

Tilsvarende plass på harddisk ville kostet:

3 stk 160GB = 480GB = 3x752kr = 2256 kr

Lenke til kommentar
dere aper ser ikke ut til å ha vært innom multicom...

http://www.multicom.no/GroupsAndProducts.a...type=&HKLevel=2

239,- for 25pk Verbatim

139,- for 25pk Datawrite

(selv om jeg óg kjøper verbatim, skal disse Datawrite visstok være nesten like bra)

Og den prisen har de hatt leeeeenge..  :)

På multicom tilkommer jo porto også da, mens elkjøp kan oppsøkes personlig...

Datawrite 25pk DVD-R 4X Red produsert av infodisc er forresten IKKE nesten like bra....

Lenke til kommentar
dere aper ser ikke ut til å ha vært innom multicom...

http://www.multicom.no/GroupsAndProducts.a...type=&HKLevel=2

239,- for 25pk Verbatim

139,- for 25pk Datawrite

(selv om jeg óg kjøper verbatim, skal disse Datawrite visstok være nesten like bra)

Og den prisen har de hatt leeeeenge..  :)

På multicom tilkommer jo porto også da, mens elkjøp kan oppsøkes personlig...

Datawrite 25pk DVD-R 4X Red produsert av infodisc er forresten IKKE nesten like bra....

Enig datawrite produsert av infosmart vil jeg kalle direkte rævva (ihvertfall de jeg har hatt - men kvaliteten varierer visst en del med disse).

Lenke til kommentar

Så mye synker de ikke.

OK , fra 12 juni altså..

1300kr for den ekstra komforten å slippe å bruke tid på å brenne, samt å slippe å rote gjennom 100 DVD-plater for å finne riktig plate.. det er ikke så hakkande gale.

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt forvirra her.

Leste i en tråd at Verbatim Spindler er produsert i India, og dermed er av dårlig(ere) kvalitet. Og nå skal de jeg anser som "eksperter" kjøpe seg spindel på Elkjøp...

...eller tar jeg helt feil her.

Jeg skal brenne ut filmer, og vil gjerne ikke miste disse filmene om ½-1-2 år :(

Lenke til kommentar
å dæven eg håper det gjelder i stavanger og, då skal eg faen meg hamstre

Du må vel til Forus for å få tak i dem, har ikke sett dvd-plater i byen de få gangene jeg har vært innom i løpet av det siste året. Rapportér inn etter du har sjekket, er du snill. Jeg skal øyeblikk hjem for sommeren. ;)

JohnRichard: De beste platene er laget i Japan (Taiyo Yuden), med disse er gode allikevel de. Sjekk http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164498

Lenke til kommentar

LarsC: Har lest den posten men var sinnsykt mye posts, har lest alle de også, men da er jeg "på nett".

Tips ang. den tråden om DVD-medier: (OCFreak) Oppdater orginalinlegget istendefor legge inn svar med oppdatert informasjon - blir mye "svada" i mellom de virkelige informative innleggene ;)

Lenke til kommentar

Så mye synker de ikke.

OK , fra 12 juni altså..

1300kr for den ekstra komforten å slippe å bruke tid på å brenne, samt å slippe å rote gjennom 100 DVD-plater for å finne riktig plate.. det er ikke så hakkande gale.

:yes:

HELT enig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...