Føss Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg så litt på gainward (vet ikke om andre produserer coolfx) og de hadde coolfx kort som vistnok er en form for vannkjøling etter det jeg vet, uansett er den på størrelse med en vifte eller trenger du å ha radiator og tank, tar den mer enn èn pci slot?? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det følger med komplett vannkjølingsutstyr, med radiator, tank osv, såvidt jeg vet! men skal ikke si det 100% sikkert! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det skal følge med et komplett vannkjølingssett for GPU. Men du kan i tilegg kjøpe utviding til CPU, der det følger med kjøleblokk og ekstra slanger. Jeg vet lite om hva slags radiator/pumpe/vanntank det er. Lenke til kommentar
Føss Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) vann kjøling skjenerelt da, hvor stort er det?? må man ha radiator uttenfor kabinettet, hvor stor er radiatoren og tanken til sammen forhold til kabinettet?? Endret 8. juni 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå