Timur Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Arg.. var så dum at jeg skiftet på hotmail kontoen min sent her om dagen. Gikk så for å legge meg, men neste dag hadde jeg selfølgelig glemt passordet Noen som vet hvordan jeg kan få tilgang til den igjen? Prøvde sånn "Hemmelig spørsmål", men der sto det et spørsmål jeg ikke engang kan huske jeg skrev inn. Hvis fremgangsmåten ikke er helt lovlig så ta det over PM. Moderatorer, det er bare til min egen konto ([email protected]) dette skal brukes til, så ikke gidd å steng den. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det skal være en meny som gjør at du kan resette passordet, der skal du skrive inn fødselsdato og alt mulig slik som du oppga da du registrerte kontoen. Du må også skrive inn datoen til sist vellyket innlogging... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Du må også skrive inn datoen til sist vellyket innlogging... Går det ann å finne ut det da? Jeg skriver liksom ikke ned hver gang jeg er inne Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du kan jo spørre om de kan sende passordet til email kontoen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå