PC^2020 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hei, jeg skal lage en veldig clean side til bruk for å legge ut litt forskjellig. Folk skal fylle inn følgende. Nick URL Hendelse Andre skal se det på samma side. dvs at jeg har 3 bokser på toppen av siden man kan legge til de tingene lenger nede på siden er det folk har skrevet inn. Dette skal ikke kreve brukernavn eller noe. her er en illustrasjon.. http://home.no.net/magne30/her.htm Endret 8. juni 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du ser nok etter en shoutbox Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 finnes det ingen enklere metoder? I html? Kan noen sette dett opp, psate inn kodene her i forumet.? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 finnes det ingen enklere metoder?I html? Nei. Mulig du kan få en av oss på forumet som har PHP på serveren til å hoste den dynamiske delen så kan du bare hente ut shoutboxen ... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 det blir såpass avansert ja. Merkelig. Trudde en så liten ting bare var noen få linjer jeg.. evt. hvis man ser på det, så kan man jo ta en gjestebok som utgangspunkt, blir noe ala det samme.. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det å lage en liten form som tar innholdet og sender det i epost til deg selv, er noen få linjer kode. Det å lagre innholdet i bokser i en fil eller en database, er et par hakk mer komplisert. Ting begynner ikke å eksistere og å fortsette å være på internett, bare fordi du har trykket på "Lagre". Hvis du vil paste ting inn på siden din, så er det forsåvidt enkelt, men da må du gå gjennom alle epostene som blir lagret. ( I tillegg til å ha siden på en server som faktisk sender epost.) Kirikiri Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har full mulighet til å ha det på en server som støtter alle mulige formater og ting og tang, så php kan kanskje funke.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har full mulighet til å ha det på en server som støtter alle mulige formater og ting og tang, så php kan kanskje funke.. Hva er 'ting og tang'? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ting det er kjønnsorganet til en mann.. Mens tang er noe du kan drege ut tenner med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå