armyofme Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg fikk mitt Powercolor 9800PRO i posten i dag. Har montert arctic-cooling og nå skal det inn i maskinen. Det jeg lurer på er hva jeg trenger ellers. Har lastet ned Catalyst driverene, men hva trenger jeg for å klokke etc. ? første gang jeg har et ATI kort så det er litt ukjent for meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) rivatuner til å overklokke Endret 8. juni 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Eller Ati-tool... Som noen mener er enda bedre Søk på google så finner du det! Lenke til kommentar
reka- Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvorfor klokke ett så bra kort? Du skal nok ikke trenge det. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 reka-: fordi det er morro? Og det kan hjelpe en god del i nyere spill (Farcry o.l) Lenke til kommentar
armyofme Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Takk Takk kortet er inni nå.. laster ned omega driverene og ati-tool. Får se hvordan det går tror jeg venter litt med flashing til XT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå