Maynard James Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hei, skal kjøpe meg en ny PSU fra microplex, tenker mest på en Mist, eller en Fortron/source, har ikke tenkt å bruke mere en 1000,-kr, har lyst på en som ikke bråker mye, gir god ytelse. det skal klare å dra igang dette : Amd Athlon XP-M 2400+ 35W(kommer snart) Sapphire X800PRO(kommer snart) Asus A7N8X-E Deluxe Maxtor 120 gb S-ata 1gb TwinMOS pc3200(skal kjøpe ny corsair XMS XL tror jeg) Hva anbefaler dere? Mvh Shade Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 ingen anbefalinger? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nortq4001 En av di beste 400w som jeg har prøvd hittil. Burde dekke dine behov hvis du ikke planlegger å dra igang 2-3Terabyte med Hd I tilegg så er den veldig billig. Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan tipse om et kabinett isteden.. Aopen 600B http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details Dette fikk jeg tips om når jeg lurte på PSU for en stund siden.. Følger med en God og stille PSU fra aopen.. Yter mye mer enn specs, også. >> Denne << er det.. Har hørt at det er en F/S egentlig og at mist selger den samme bare med andre vifter.. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Dette fikk jeg tips om når jeg lurte på PSU for en stund siden.. Følger med en God og stille PSU fra aopen.. Yter mye mer enn specs, også. >> Denne << er det.. Har hørt at det er en F/S egentlig og at mist selger den samme bare med andre vifter.. God PSU. Kjøpte denne i vinter fra MPX etter å ha lest at den var Fortron/Source. Leste et par tester der den var belastet med ca. 450W uten problemer. Outputverdiene har hos meg, etter det jeg har sett, vært dønn stabile. Den har også LEDs i tre farger innvendig, om dette er noe man setter pris på. Endret 12. juni 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Skal ha et Chieftec dragon Big Tower, så lurer jeg på hvilken psu som er bra i den Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) er ikke 350 W litt lite? er denne noe bra? eller den her? Edit : kluss med link Endret 12. juni 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg ville tatt mist'en hvis jeg var deg . Siden du har en xp-m du sikkert vil klokke ræva ut av . Kjipt hvis overklokkingen stopper deg grunnet at cpu'en forbruker mere watt enn +12v linjer har tilgjengelig . .... Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Denne har jeg på min 2400 xp-m. Helt konge og superstille. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35809 Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nortq4001 En av di beste 400w som jeg har prøvd hittil. Burde dekke dine behov hvis du ikke planlegger å dra igang 2-3Terabyte med Hd I tilegg så er den veldig billig. Vet du hvor mange av de forskjellige typer tilkoblings kabler den har? Lenke til kommentar
sete Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg skal kjøpe en ny og billig PSU og har sett litt på denne: Fortron 300W ATX på digitalimpuls.no eller på microplex.no Er det noen som har gode erfaringer med denne PSU'en? Kan den anbefales? Jeg likte ihvertfall å lese at støynivået bare var på 20dB og håper at fortron leverer kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå