Aasgaard Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Gamer.no har en "klan" (spiller ikke cw, så klan er kanskje litt sterkt) i BFV der journalister og stamgjester på IRC-kanalen vår (#Gamer.no på quakenet) spiller litt. Vi spiller for å ha det moro (og det har vi). Om noen føler for å bli med på moroa kan dere ta en tur på IRC og slå av en prat. Vi er en vennegjeng og det har vi tenkt til å fortsette med, så litt sosialisering må du nok regne med. Vi bruker Ventrilo og spiller på forskjellige servere alt ettersom. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sounds like fun. Kanskje jeg tar meg en tur innom kanalen før jeg fyrer opp BF:V neste gang. Ventrilo = noe ala gameSpy? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ventrilo: Et snakkeprogram som lar deg snakke med mikrofon. Mye kjekkere enn å skrive inne i selve spillet. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Nei Blib. Ventrilo er et kommunikasjons program. Mange CS/BF spillere bruker det i stedenfor den innebygde greia. Litt kjekt å kunne prate sammen når man spiller edit: HeavenHell, du slo meg på målstreken Endret 8. juni 2004 av DavidH Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Buy me a headset and I'll get it Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ikke alle som har mic, men det er i alle fall mulig for de som vil. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ikke alle som har mic, men det er i alle fall mulig for de som vil. Trenger kun høyttalere for å kunne høre meg klage over hvor dårlig jeg spiller. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil anbefale på det sterkeste å bytte til teamspeak. Jeg har spilt i en klan før, og da begynte vi med roger wilco, så til Ventrilo også teamspeak. Jeg synes det ble mye bedre lyd, mye alternativer også Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hadde vært gøy det, har sett en del folk med [Gamer.no] tag, spesielt på battlefield.no serverene. Hehe, IRC er derimot ikke min venn så jeg blir nok neppe seende der inne. Spiller som [Nor]Bamsefar forresten. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Høres kjekt ut, men det er jo pcw som er morsomt Stikker vel innom en kveld. PS! Noen som leser dette som har mulighet til å endre nick mitt fra roarm til [dsr.battlerager] eller [dsr.battle] dersom første er for langt. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Begynner å bli en passe stor gjeng nå ja.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Der var det et kjent fjes. Hrmp, får vel prøve meg med IRC en dag.. Endret 9. juni 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Der var det et kjent fjes. Hrmp, får vel prøve meg med IRC en dag.. IRC er slettes ikke farlig atter. Slettes ikke. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Der var det et kjent fjes. Hrmp, får vel prøve meg med IRC en dag.. IRC er slettes ikke farlig atter. Slettes ikke. Helt sant. Og vi skal ta så godt vare på deg så. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil anbefale på det sterkeste å bytte til teamspeak. Jeg har spilt i en klan før, og da begynte vi med roger wilco, så til Ventrilo også teamspeak. Jeg synes det ble mye bedre lyd, mye alternativer også Med ventrilo kan du konfigure lyden og kvaliteten i mye høyere grad enn Teamspeak. Ventrilo er det mest populære programmet akkurat nå og ikke uten grunn. Folk brukte jo Roger Wilco eller Teamspeak før men så kom Ventrilo som tok over hele markedet nesten Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan vi som er medlemmer av andre klaner komme å spille litt og prate sjit med dere? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil anbefale på det sterkeste å bytte til teamspeak. Jeg har spilt i en klan før, og da begynte vi med roger wilco, så til Ventrilo også teamspeak. Jeg synes det ble mye bedre lyd, mye alternativer også Ventrillo er da overlegen på lydkvalitet.. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan vi som er medlemmer av andre klaner komme å spille litt og prate sjit med dere? Selvsagt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Der var det et kjent fjes. Hrmp, får vel prøve meg med IRC en dag.. IRC er slettes ikke farlig atter. Slettes ikke. Helt sant. Og vi skal ta så godt vare på deg så. Men pass Dem for sang-sitering, da blir Kristian lite glad! Hører du, Treblad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå