mantra17 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jeg har en 120 GB Hitachi 7K250 S-ATA disk som gir fra seg noen underlige mjaue eller klynke lyder ganske regelmessig, hvert 2-3 minutt. Har trodd at det bare gjaldt min disk, men kom over denne download-linken på www.envynews.com? hvor en firmware kunne fikse dette problemet. Det er jo ganske irriterende å høre på da, så hvis noen vil prøve seg..... Jeg har ikke prøvd fix'en enda. Det er to linker; PATA og SATA, pass på og bruk rett. Endret 8. juni 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har det samme med alle mine slike disker også (1x 250Gb og 2x 160Gb). Men ikke så ofte som du sier, hos meg er det vel 2-3 ganger i timen eller så. Skal visstnok være SMART funksjonen som tester disken for feil og kalibrere seg innimellom med denne rare lyden Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Har det samme tilfellet med min 250GB. Det skjer regelmessig, men hvor regelmessig har jeg ikke helt oversikt over. Endret 8. juni 2004 av Gunderz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå