kelly_who Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg skal kjøpe o store blekkskriver til canon, så lurte jeg på hvor man kan kjøpe den så billig som mulig og også få kvalitet og service? Er det noen som leverer med programvare for kalibrering og noen som ikke gjør dette? Hvor finner jeg fotopair av den nye typen som varer i lang lang tid? da snakker jeg om proff papir til canon... Hvor kjøper man fargepatroner orginale uten og bli blakk. kan man kjøpe en farge om gangen eller er det vanlig og kjøpe hele magasine på en gang? Vennlig Hilsen Kelly who Lenke til kommentar
andreash Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du kan kjøpe en farge om gangen hvis du vil det ja Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du kan kjøpe en farge om gangen hvis du vil det ja andreash, skal ikke leke politi, men litt unødig stor signatur vel? Retningslinjer for forumet pkt. 12 sier: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Bedre nå eller? Endret 10. juni 2004 av andreash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå