qvestus Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jada, nå har jeg hørt og lest en god del om forskjellige lanserings datoer for dette spillet til PC. Derfor lurer jeg på om det er noen som har en offisiell lanserings dato ? Den siste jeg har hørt er at spillet skal komme den 31. Mai til Europa, og 24. Mai til USA... Lenke til kommentar
JonnisO Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 GTA 3 er en eneste stor skuffelse I GTA 2 var grafikken merkelig. Jeg likte best ! ern DEt spilte jeg ufattelig mye. Så å kjøpe GTA 3 ville jeg IKKE gjort Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 21:57, JonnisO skrev:GTA 3 er en eneste stor skuffelseI GTA 2 var grafikken merkelig. Jeg likte best ! ernDEt spilte jeg ufattelig mye.Så å kjøpe GTA 3 ville jeg IKKE gjort hva med og spille spillet før du sier det er dårlig? gta3 er for meg mere enn nok grunn til og kjøpe ps2, spillet er kongebra, mye bedre enn jeg forventa og jeg kjøpte ps2 så fort jeg fikk spilt gta3 litt. tonnevis med ting og ekstra ting man kan gjøre om man vil. skal glatt skaffe meg pc-versjonen med multiplayer - det blir rått over lan. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg er liksom gått litt lei av gta3 nå, hadde det kommet til pc for et år siden så greit, men nå er det ikke så spennende lenger. Er ikke så hypp på det som jeg var :sad: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 gta3 er det spillet som står som nr.1 på "vil ha spill" lista min... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Corn: bare det faktum at GTA3 kommer til PC med multiplayer(om det jeg har hørt stemmer) gjør det verdt å kjøpe :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 jepp, gleder meg til og spille gta3 med venner på lan, tror det kommer til og bli ett dritbra lan-spill. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 ja gta3 kommer nok til å kicke ass. får det om 4 dager weee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå