Muteki Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 kan du ta bilde av det? hvis du har kamera da! Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 kan du ta bilde av det? hvis du har kamera da! Har kamera men ikke hjemmeside. Det er ganske enkelt har bare lagt til en nippel i kanalen i midten og kjører vannet inn i midten av blokka med 3/8" og ut på sidene i hver sin 3/8" nippel og sammen igjen til 1x 3/8". Ble litt rotete forklart Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare lag en konto på home.no eller no og legg inn bildene der uten at du må gjøre noe stæsj med det! Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Bare lag en konto på home.no eller no og legg inn bildene der uten at du må gjøre noe stæsj med det! Har ikke lyst på en masse vase adresser og kontoer. En kompis av meg har en side som jeg kan poste bilder på. Poster bilder i denne tråden når jeg får gjort det. Hva er maks størrelse på bilder på dette forumet? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare lag en konto på home.no eller no og legg inn bildene der uten at du må gjøre noe stæsj med det! Har ikke lyst på en masse vase adresser og kontoer. En kompis av meg har en side som jeg kan poste bilder på. Poster bilder i denne tråden når jeg får gjort det. Hva er maks størrelse på bilder på dette forumet? helst ikke større enn 640x480 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå