Gå til innhold

Respons på siden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(du linker til Strict, men bruker Transitional som doctype)

Kvaliteten på bildet er alt, alt for dårlig, skal det lille som er der utgjøre "den store forskjellen" bør iallefall det være av topp kvalitet. Hjørnene på bildet er også rare, spesielt nede. Du ser det sikkert selv.

Et fint eksempel på hvorfor Verdana ikke gjør seg i store størrelser egentlig, et fontskifte er ikke å forakte.

Den er også klistra opp i toppen av skjermen, gi den litt luft. :thumbup:

Overall; Ikke det helt store...

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
(du linker til Strict, men bruker Transitional som doctype)

Kvaliteten på bildet er alt, alt for dårlig, skal det lille som er der utgjøre "den store forskjellen" bør iallefall det være av topp kvalitet. Hjørnene på bildet er også rare, spesielt nede. Du ser det sikkert selv.

Et fint eksempel på hvorfor Verdana ikke gjør seg i store størrelser egentlig, et fontskifte er ikke å forakte.

Den er også klistra opp i toppen av skjermen, gi den litt luft. :thumbup:

Overall; Ikke det helt store...

ok, var ikke så alt for gale det da, skal ta å legge til litt luft jeg ;)

Lenke til kommentar

så den før her en dag, og ja, likte den i grunnen.

men:

- tilfeldig at den får noe luft i det hele tatt tror jeg ettersom du ikke har satt padding og margin til 0px i body.

- litt unøyaktigheter, tenker nå på hjørnene nede på siden.. ikke bra..

- synes også at overgangen fra meny/innhold bør skilles vhja. en rett linje ikke buede linjer der og..

- litt stor skriftstørrelse (det kommer seg med tiden)

- savner hover på menyen

- savner også en bakgrunn av en eller annen sort. det kunne fått litt mer preg på siden. tenkt utradisjonelt når du skal ha bg..

- ellers ok. ikke det helt store eller nyskapende, men holder

Lenke til kommentar
så den før her en dag, og ja, likte den i grunnen.

men:

- tilfeldig at den får noe luft i det hele tatt tror jeg ettersom du ikke har satt padding og margin til 0px i body.

- litt unøyaktigheter, tenker nå på hjørnene nede på siden.. ikke bra..

- synes også at overgangen fra meny/innhold bør skilles vhja. en rett linje ikke buede linjer der og..

- litt stor skriftstørrelse (det kommer seg med tiden)

- savner hover på menyen

- savner også en bakgrunn av en eller annen sort. det kunne fått litt mer preg på siden. tenkt utradisjonelt når du skal ha bg..

- ellers ok. ikke det helt store eller nyskapende, men holder

ok, takk skal du ha.

hadde ikke tenkt å gjøre det til en "stor" side liksom bare en lite sak for å få litt trening i å sette opp bilder på siden liksom..men så ble jeg litt fornøyd med med selv så da tenkte jeg at jeg skulle legge den ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...