HoMeBoY Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 KJøp Sprit (f..så billig) Tobakk F...så billig fakea merkeklær, PS:Du bør prutte no sykt der nede. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 VANNPIPE! Ikkje det billegaste men sinnsjukt tøft å ha ståande heime på rommet. Nei, sinnsykt tøft å røyke den. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har en kompis som er tyrkisk. Etter han hadde vært "hjemme" så kom han... hjem... Med MASSE bling bling! Ikke var gullet billig fra før, men så var fettern hans god venn med han som solgte gullet... Ellers så skal klær (sportsutstyr?) være billig... Maten er digg der, men mange turister som blir gærne i magen av den maten i "bakgatene" hvis du skjønner hva jeg mener... Og når det gjelder sprit, så er vell sprit billig alle andre steder enn Norge? Lenke til kommentar
R.S.S Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 -Som sagt, vannpipe, kuleste er de svære, men de finnes i mange størrelser. -Eplete, drikkes overalt hele tiden der nede, men du kan også lage digg is-te med det pulveret. -Spriten er dritbillig, i hvertfall hvis du kjøper noe som er tyrkisk, skal du ha utenlandske merker koster det litt mer. Vel å merke smaker mye av den tyrkiske spriten dritt, drakk meg full på tyrkisk sprit med sitronsmak, fyllesyke av dimensjoner. -Røyk er også billig, men samme med det, tyrkisk er billigere enn utelandske merker( men fortsatt utrolig billig). En KARTONG med noen lokale greier som het "best" kosta 47 kr.En kartong malboro kosta vel 150 eller noe sånnt. -Ellers er det faktisk ganske bra å kjøpe gull der nede ( utrolig nok ikke bare juggel), men er kanskje ikke aktuelt for så mange. -Går også ann å få i tak i kvalitets-skinnjakker til en billig penge, men husk å prute. Det er halve opplevelsen, skinnjakker koster gjerne noen tusen, så da tar selgeren med deg inn på bakrommet, gir deg te og gjør seg klar for timesvis med pruting . En venn av meg kjøpte seg det... Men sånn ellers er det utrolig mye juggel der, men fortsatt gøy på markeder, i veldig mange byer er det marked en gang i uka, det anbefales. Mye som skjer der, om så 90% av det som selges er noe dritt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 ein del god tips ja... Skal til Alania (trur det va det det heite) Noe svert med den plassen ? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ein del god tips ja... Skal til Alania (trur det va det det heite) Noe svert med den plassen ? Jeg har vært i Alanya. Begynner å bli en god stund siden, var vel i '98. Meget meget fin by, for ikke å snakke om varm by. På det meste var det vel omtrent 40˚C i skyggen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Alanya er vel byen 99% reiser til når det er snakk om Tyrkia. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 SVERT betyr: bra, kult, artig osv... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Eg har no aldri våre i Tyrkia, men vist du finer ein Ak 47 der så må ein vel bare ha seg ein slik. 7.62 ammo og 30 runders magasin. kjøp deg noko sprit og litt gras og så er det bare å hope på første flyet heimover Lenke til kommentar
ratata Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hehe...har vært i tykia to ganger jeg..er ikke noe spess som du trenger å kjøpe..kos deg heller i varmen og ta deg en god pris anbefaler maten der nede:D word! kjøp med deg ein rull heim og Lenke til kommentar
Mello Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Alanya er vel byen 99% reiser til når det er snakk om Tyrkia. Mange drar nok til Alanya, men å si at det er 99% er heller feil. Fordeles ganske jevnt på Side, Marmaris og Alanya vil jeg tro Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Kjøp deg fake fotballskjorter! får vell en real madrid skjorte til 50 lappen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Er ikke Alanya der flyplassen er a? og derifra reiser mange med buss til Marmaris og rundt der? Jeg var i Izmeler (skrev det sikkert feil).. lå lå like ved Marmaris.. hyggelig liten by med overaskende mye liv... Gå du inn på "kjøpesentret" der så kommer du aldri ut uten å ha kjøpt noe.. folka drar deg inn i butikkene sine... bokstavelig talt.. Kjøp deg fake fotballskjorter! får vell en real madrid skjorte til 50 lappen Nei... en Fake Madrid skjorte Endret 12. juni 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er ikke Alanya der flyplassen er a? Flyplassen ligger vel i Antalya. Og det tar vel omtrent 2 timer å kjøre fra Antalya til Alanya. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 SVERT betyr: bra, kult, artig osv... Hvorfor ikke bare skrive bra, kult, artig osv...? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 SVERT betyr: bra, kult, artig osv... Hvorfor ikke bare skrive bra, kult, artig osv...? Det var bare ein måte å uttrykke meg på. Som noen sier KONGE eller GULL\GULLE Har ikke noen av dere noen andre ord som som betyr det samme? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Ja... No er eg ý tyrkia. Er ýngen andre her som er paa mýn alder. Ka kan eg gjore paa aleýne? (Rart tastatur) Kossn kvalitet er det paa dei "fake" kles merka? Har kjopt meg 1 dıesel og 1 replay bokset til 250kr pr. stk. Pruta ganske mye ned. Ser ikke forskjell paa fake eller Original... Men ALT er jo fake da. Endret 26. juni 2004 av luni Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg møtte en drit fin svensk jente sist gang jeg savner hu Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) jeg møtte en drit fin svensk jente sist gang jeg savner hu Ok,masse babes der.... Endret 30. juni 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå