Gå til innhold

bærbar or not?

Anbefalte innlegg

Okej, Skal ha meg ny pc, har en ok stasjonær, så tenkte bærbar..

Funker bærbar like godt å spille med som vanlig pc? :hmm:

Tenker på varme og slikt da..

funnet en med 128 Radeon 9200, 512 DDR Ram og athlon xp-m 2500..

har et budsjett på ca 16 btw..

Endret av Recoiled
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på varme og slikt, så regner jeg med at du snakker om en bærbar lager noe særlig varme. Har sett at multicom har endel fete bærbare centrino maskiner. Etter det jeg har hørt skal disse være nesten lydløse og avgi nesten ingen varme i det heletatt. Se på Elitegroup Green sine maskiner. Disse leveres også ute Windows, noe som gjør at du får vesentlig mer igjen for pengene her.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for en bærbar med Radoen 9700. Ville også gått for en bærbar med Centrino løsning. Da behøver du ikke å bekymre deg for varme. ECS fra multicom er bra. De har forskjellige modeller, og hvis du har 16k til rådighet så kan du få en knallbra bærbar for de pengene.

Lenke til kommentar

Så var det bare et spørsmål om penger igjen. Det vil koste deg å få noe tilsvarende en god desktop som laptop. Bærbare er gode til spilling, min nye bærbare har parkert desktoppen min, men en tilsvarende desktop ville koste mye mindre...

Lenke til kommentar
må nesten mase litt til jeg da.. Intel Centrino 1600 prosessor, er dette en vanlig 1,6ghz eller er den raskere?

Dette er en Pentium-M (M for Mobile) på 1600Mhz, men du må ikke se deg blind på Megahertz. Ytelsen på en 1600Mhz Pentium-M er minst på samme nivå som en Pentium 4 2,5Ghz.

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

Har selv kjøpt Acer TM291LMi til 13999 fra Psdata...Den er så god til spilling etc at jeg solgte min statsjonære...denne anbefales...Fikk 2600 Pts i 3dmark 2003...

Går helt lydløst..noe som er et PLUSS...(et stort ett :w00t: )

Min ble ikke bare parkert, den ble pensjonert... :D

Ziegler

Endret av Maj.Ziegler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...