Gå til innhold

X800Pro inne på lager, nå har du sjangsen

jossy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kasp: det står i profilen din at du har bestilt XT PE kort :p

Hehe, avbestilte det da jeg så at Sapphire kortene var på lager, fordi da modder jeg det til X800XT :p

Fant ut at det kanskje var litt smart å spare 1500kr på å modde Sapphire X800pro kortet til X800XT..

Svar nok? :p

Glemmer ofte å oppdatere profil se :p

Lenke til kommentar

Men da vet vi at VIVO er ingenting å satse på (for min del) :p

Jeg skal nok vente enda lenger, se hvordan 6800GT og X800Pro blir priset fremover, samt X800XT. Tror jeg går for et X800Pro tilslutt, liker ATI :) MEN om GeForce serien får et ytelses hopp sammen med nForce 3 så må nok nVidia kort vurderes igjen. :p

Lenke til kommentar

VIVO = Video Inn og Video Out - Pluss at det har DVI (Digital inngang for LCD) Video Out brukes f.eks til å koble pc'n til tv'n og vise film for hele familien. Video Inn brukes for bl.a. å koble til Camcordere, videospillere osv.

Et valig kort med kun VO (Video Out) mangler da alt som har med Video Inn og gjøre, bortsett fra det så er de helt like.

Mer teskje får jeg ikke til tror jeg... :)

des,OUT!

Lenke til kommentar

jo ,smart det. Jeg skal også vente. Men jeg trodde at alle kortene ville forsvinne på en dag. Ennå inne på lager :dontgetit:

Men uansett, det blir nok X800Pro. Venter til XT er ute slik at prisene synker. Om ikke jeg kjøper GeForce 6800GT fra Ausus (bare fordi vifta lyser blått :p )

Endret av jossy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...