fredriku Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kasp: Driter du penger? Han er nettopp konfirmert, men så er det også lsik at hans PowerColor X800PRO var D.A.A (Dead at arrival) og nesten helt sikkert moddet til 16 pipelines istedet for de tolv somd et skulle! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kasp: Driter du penger? Jeg skal selge mitt 9800PRO for 1500 også, så sender jeg tilbake Powercolor kortet som var D.O.A.. Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har VIVO kortene dårligere ytelse? Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er ingen forskjell på ytelsen mellom VIVO og VO kortet. Du tenker kansje på AIW (all in wonder) kortene som har innebygget tv tuner? De har ofte litt mindre ytelse. *kremt* Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Venter heller på Geforce 6800 GT Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kasp: det står i profilen din at du har bestilt XT PE kort Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 @notarget. 4 linjer max i Signaturer Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kasp: det står i profilen din at du har bestilt XT PE kort Hehe, avbestilte det da jeg så at Sapphire kortene var på lager, fordi da modder jeg det til X800XT Fant ut at det kanskje var litt smart å spare 1500kr på å modde Sapphire X800pro kortet til X800XT.. Svar nok? Glemmer ofte å oppdatere profil se Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men da vet vi at VIVO er ingenting å satse på (for min del) Jeg skal nok vente enda lenger, se hvordan 6800GT og X800Pro blir priset fremover, samt X800XT. Tror jeg går for et X800Pro tilslutt, liker ATI MEN om GeForce serien får et ytelses hopp sammen med nForce 3 så må nok nVidia kort vurderes igjen. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har VIVO kortene dårligere ytelse? NEI VIVO kortene har akkurat lik ytelse som kortene med bare video (tv) ut. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 litt billigere sapphire. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=139241 Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva er forskjellen på kort med VIVO og de med DVI-I og TV-out? (Veit jeg maser mye) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 VIVO = Video Inn og Video Out - Pluss at det har DVI (Digital inngang for LCD) Video Out brukes f.eks til å koble pc'n til tv'n og vise film for hele familien. Video Inn brukes for bl.a. å koble til Camcordere, videospillere osv. Et valig kort med kun VO (Video Out) mangler da alt som har med Video Inn og gjøre, bortsett fra det så er de helt like. Mer teskje får jeg ikke til tror jeg... des,OUT! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Venter til X800XT er ute og korta har fått et lite prisdropp. Jeg har råd i haugevis, men 9800 kortet mitt har futt i seg enda. For de med kort som er lenger ned på rangstigen er det nok mer aktuelt å oppgradere. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) jo ,smart det. Jeg skal også vente. Men jeg trodde at alle kortene ville forsvinne på en dag. Ennå inne på lager Men uansett, det blir nok X800Pro. Venter til XT er ute slik at prisene synker. Om ikke jeg kjøper GeForce 6800GT fra Ausus (bare fordi vifta lyser blått ) Endret 9. juni 2004 av jossy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå