hart Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) neglelakkfjerner inneholder svært mye forskjellig, men de fleste er basert på aceton, ikke isopropanol. Aceton alene er nok flotters å vaske kjøleribber med, men neglelakkfjerner er litt for "skittent" til at jeg ville forsøkt på det.. smør litt på et speil og la det dampe av.. ser du noe mer der enn bare speil så vet du at du har rester fra n.lakkfjerneren. Du ser det på innholdsfortegnelsen om det er aceton (aka Dimethylketone; 2-propanone; dimethylketal). Endret 9. juni 2004 av hart Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) neglelakkfjerner inneholder svært mye forskjellig, men de fleste er basert på aceton, ikke isopropanol. Aceton alene er nok flotters å vaske kjøleribber med, men neglelakkfjerner er litt for "skittent" til at jeg ville forsøkt på det.. smør litt på et speil og la det dampe av.. ser du noe mer der enn bare speil så vet du at du har rester fra n.lakkfjerneren. Du har helt rett, mente aceton. Og når jeg nå sjekket flasken jeg brukte av sist, ser jeg at den er tillsatt E vitamin ... Hvilke andre vitaminer bør jeg gi prosessoren Endret 9. juni 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
hart Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan jeg få anbefale koenzym Q10 og ginseng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå