Jeg_ruler Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva synes dere om den tv-serien the apprantice? Jeg synes den er helt rå.. Jeg kunne tenke meg å være med der. Den engasjerer synes jeg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 tja, the apprentice er relativt ok til å være en slik serie..(semi reality) selv har jeg vanskelig for å engasjere meg i slike serier, selv om det er mange som gjør det... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Artig serie det. Det eneste som er dumt er at jeg vet hvem som vinner Verten på Miss Universe 2004 sa det, fordi vinneren var der. Edit: var ikke med i konk'n da.. Endret 8. juni 2004 av EDB Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Ja, må innrømme at jeg også likte denne veldig godt. Skal prøve å få med meg hver episode. Det som også er litt artig er at man får sitt eget lag å heie på da de delte inn i damelag og herrelag. Sviende nederlag for herrelaget hittil dog Forfriskende med en serie som ikke bare inneholder en gjeng med totalt hjernedøde slasker. Endret 8. juni 2004 av Vice Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Synes det er den beste reality serien p lenge ! Morro å se på Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ganske bra serie selvom eg bare fikk med meg en episdode. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det som er herlig med serien er at i slike reality-konsept er det alle for seg selv, selv om konseptet tvinger dem til å samarbeide så tenker alle kun på seg selv (omtrent). Jentene klarer i stor grad å samarbeide (uten hu trangsynte meggete "sterke" (not) afro-amerikanske kjerringa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå