yoyo89 Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) hei trenger å vite hvor jeg kan kjøpe sånn kjølerteip (sånn man bruker når man skjærer i kabinettet) og hvor jeg kan kjøpe en temp måler med flere sensorer OG hvor kan jeg få kjøpt silikon til å feste vinduet? har lett selv men finner ikke Trenger Direktelink og trenger jeg lister?? MVH YoYo89 Endret 8. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Kjøerteip... mener du fryseteip? som er det samme som maskeringsteip? Gå i en maleforrestning du... Og når det gjelder silikon kan du prøve malerforretning på det og EDIT: Tempmåler kan du kjøpe på http://www.digitalimpuls.no/ Se for eksempel Digital Doc 5+ Endret 8. juni 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 eller på www.microplex.no Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 takker, men må jeg ha skruer for å feste vinduet til døra eller bare silicon? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) *Dobbelpost* Endret 8. juni 2004 av PoW Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Du kan bruke det du vil. Poenget er vel at vinduet skal henge fast og at det ikke skal se voldtatt ut Du trenger bare silikon... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 tror det skal holde med silikon.. men du kan jo også bruke pynte list fra microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå