t_olsen_82 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg har masse pp3 sanger som jeg gjerne skulle skrevet ut på ark. men hvorda kan jeg klare det? jeg er ikke noe flink til data så det må forklares litt nøye. inne på -min musikk- har jeg masse sanger. ikke mapper bare filer. hvordan kan jeg få disse inn i et skrive program uten å måtte skrive alle sangene inn for hånd. eller er det noe annet jeg må gjøre? noen som vet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Dersom du har Winamp så har den en egen funksjon. For Winamp 5: Bare last inn alle sangene dine i Playlisten og trykk på Misc -> Misc -> Generate HTML playlist. (Knappen finne du nederst i Playlisten) Da åpner webleseren din med listen. Deretter velger du Fil -> Lagre Som for å velge hvor du vil legge den. Lykke til! Last ned Winamp 5 Endret 8. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Kan jo slenge meg på her (EDIT: siden problemet hans er løst og mitt er mye av det samme /EDIT). Jeg har musikk i en katalogstruktur: Først en katalog for gruppe. Inni den kataloger for album. Inni der igjen ligger låtene. Med Windows Utforsker får man "trestruktur" på mappene. Kan man få trestruktur som tar med filene også, for så å skrive dem ut? Kan Winamp gjøre det også? Endret 8. juni 2004 av bdd Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg tror Directory Lister gjør det. Lenge siden jeg drev med det programmet.. Du finner det her. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Takker og bukker, skal sjekke det ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå