oli1 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har tenkt å kjøpe mer ram. Har allrede en kingston 512 400/pc3200 som jeg bestillte fra itbutikken, men den blir så dyr å bestille derfra me frakt + at den har steget i pris nå. Så derfor lurte jeg på TwinMOS 512/256 MB DDR SDRAM PC3200. Såg på en erfaring i prisguiden at han som hadde skrevet den ikke anbefalte den til asus p4p 800 deluxe(Akkurat mitt hk) Så hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jeg ville ikke vært alt for bekymret, har brukt nettopp denne RAM typen på Asus P4P800 uten feil eller problemer. De problemene som er beskrevet og evt. kan oppstå gjelder kun 5:4 FSB:MEM ratio og FSB over rundt 245MHz... Ellers skal denne RAM'en fint håndtere FSB hastigheter på 225-230MHz på 1:1 FSB:MEM ratio. Jeg anbefaler minnet til det hovedkortet, med mindre du har tenkt å overklokke og tyne systemet ditt til siste MHz OG synes at prisforskjellen til f.eks. Geil Golden Dragon (800 spenn eller.no for 1GB) er verdt det. Jeg synes ikke det er verdt det! timtowtdi Endret 8. juni 2004 av timtowtdi Lenke til kommentar
oli1 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Er nok ingen overklokker nei Helt vanlig bruk. thnx for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå