darkwingduck Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei der. Kjøper en PC for å spille på . Det jeg lurer litt på er om jeg virkelig trenger et lydkort. DETTE er hovedkortet i makinen: "MSI K8T NEO-FSR Hovedkort Socket 754 K8T800, SATA/ATA, GbLAN, ATX, LYD". Trenger ikke noen form for 5.1 lyd eller noe, og siden det er lyd innebygd i hovedkortet er det vel ikke behov for et lydkort? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det innebygde lydkortet er mer enn bra nok Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er egentlig en smaksak, men selvsagt så hører man god forskjell på et integrert lydkort og et audigy 2 zs hvis man har det riktige oppsettet!. Lenke til kommentar
CD Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Joda det innebygde lydkortet er mer enn bra nok og det har 5.1 utgang Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Så jeg kan koble et 5.1 anlegg på Pc'en ved bruk av kun hovedkortet? . Tviler på at jeg kommer til å gjøre det, men veldig kjekt å ha muligheten . Takk for svar. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 brukter og integrert lydkort, aldri problemer og lydkvaliteten er grei. Synes desse fullblods lydkorts bør tilby meir for mindre penger Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg hadde også et 5.1 integrert lydkort på hovedkortet før, men det var først etter at jeg investerte i SB Audigy jeg skjønte hvor mye bedre lyd man kunne få Lenke til kommentar
lobster Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hva med hovedkort som har digital utgang? Ville ikke tro at den digitale signalbehandlingen er bedre/dårligere avhengi av lydkort. Det vil jo bli det samme som å si at Plextor leverer bedre digitalsignal enn andre cd spillere....... blir liksom ikke helt riktig..... Endret 8. juni 2004 av lobster Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 De fleste av oss har samme nytteforhold til lydkort som en office-bruker har av et dedikert skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå