- Blaster - Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg lurer på hvilke drivere til skjermkortet mitt vil gi best ytelse? De siste Detonator fra Nvidia eller Asus sine egne drivere? Noen som har noe peiling? Er det noen klar vinner eller må jeg prøve begge og se hvilken som gir best 3dmark? Takker for alle tips :smile: Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei Dette kommer jo litt an på hvor gamle driverne fra Asus er, men ferske detonator drivere har aldri vært noen store sinker for å si det sånn. Det letteste er kanskje å prøve flere driverversjoner og benchmarke litt med 3DMarks etc. for så å se hva som gir best resultat.. Jeg har dessuten opplevd at enkelte detonatordrivere ikke fungerer skikkelig (på mitt system) i en del spill. Jeg råder deg til å prøve ut driverne på ditt system.. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Drivarane til produsenten er nesten alltid eldre enn NVidia sine, slik at NVidia sine vil vere kjappare. Men produsent-drivarane vil kanskje innehalde ekstra funksjonar (som du neppe har bruk for), og fine logoar :smile: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har lurt på det samme selv, men etter hvert som jeg har testet forskjellige drivere så er nvidia's nyeste detonator driver den beste! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 De fleste produsentene har er jo bare modda drivere til Nvidia. Bare lagt til egne logor og kanskje en extra meny eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå