microedition Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Bestilte et sett med 2x512 MB Dual DDR brikker for to uker siden på komplett. Den ene brikken viste seg å være def. og jeg sendte dem i retur tidlig i forrige uke. Ringte i dag for å finne ut hvordan det gikk med retur behandlingen. Da fikk jeg vite at de lå 2 uker på etterskudd med retur håndteringen!!! Det kunne ta opp til to uker får de får behandlet min retur!!?? Fy F*** så forbanna jeg ble! Det er siste gang jeg gidder å bruke opp feriepengene mine på den webshoppen. Endret 8. juni 2004 av microedition Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 å dakar! må du vente i hele 2 uker du har jo 512MB RAM og leke med, til at du får den andre i retur Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 å dakar! må du vente i hele 2 uker ja dakar LoL haha Lenke til kommentar
wim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) en gang kjøpte jeg en cd-brenner hos komplett. den krasjet etter et par måneder, så jeg leverte den for å få fiksan'n. de mente de skulle ringe meg når den var ferdig. Etter et par måneder hadde de fortsatt ikke ringt, så jeg ringte. da sa de at de hadde glemt hele greia, men at jeg skulle få en ny om jeg kom ned på komplett. så nå vet dere hvordan komplett behandler garanti-saker. Dette var ikke snakk om webshopen, men den butikken de hadde nede i byen (les oslo) Endret 8. juni 2004 av wim Lenke til kommentar
lobster Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg hadde også blitt pissed. 2 uker behandlingstid er ikke bra. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvor mange ganger skal dette komme opp da? JA, komplett ligger litt på etterskudd etter omleggingen. JA, det er ikke bra. JA, shit happens. JA, komplett kommer til å ta det igjen. For komplett er egentlig ok2k. Synst jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (JuBi @ 08/06/2004 : 14:52) å dakar! må du vente i hele 2 uker Det er leit å måtte vente i flere uker på en ram brikke... Dårlig at komplett ikke klarer å få unna retur-varer... Unødvendig å fortelle at man merker forskjell på 512 og 1024 mb ram Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis de ligger 2 uker på etterskudd så er det en god anledning til å hive på med overtid, spesiellt siden det snart blir ferieavvikling i tillegg. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I den siste tiden så har det vært en flust av "klager" på komplett og andre butikker som kommer av "medlemer" av dette forumet som kun har 1-10 innlegg! Med dette så mener jeg at det sikkert en del daglige ledere på andre webshops som prøver å sverte komplett sitt rykte Kan noen moderatorer vennligst bli LITT mer oppservange når det gjelder dette! Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 komplett brukte _4_ uker på å behandle min defekte 200 gig maxtor. når jeg endelig fikk ny disk hadde de sendt meg en 200 gig western digital. ... er bare noen dager siden jeg plukka den opp btw Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I den siste tiden så har det vært en flust av "klager" på komplett og andre butikker som kommer av "medlemer" av dette forumet som kun har 1-10 innlegg! Med dette så mener jeg at det sikkert en del daglige ledere på andre webshops som prøver å sverte komplett sitt rykte Kan noen moderatorer vennligst bli LITT mer oppservange når det gjelder dette! Det er det dummeste jeg har hørt! Så alle nye brukere av dette forumet kan ikke stoles på?? Tullball! Håper du får minnebrikken din raskere enn 2 uker microedition Feyd Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Totalt må gutten vente i 4 uker for å få nytt. siden de er nye som han skriver så synes jeg ikke det er riktig at han skal vente så lenge. Det er ikke noe vitsi å disse ned på gutten,han har sin rett til å klage. tenk selv hvis det var dere som kom opp i samme sak. Endret 8. juni 2004 av vammaveien Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Komplett ligger litt på "etterskudd" pga omleggingen med det nye datasystemet. Jeg leste her på hardware's nyheter at Komplett.no-sjef, Erik Sandtrø regner med at komplett er "gode nok" en gang i juni. Jeg venter selv på svar på en returvare jeg har sendt inn til komplett.no. Det har nå gått 3 uker og jeg har ikke mottatt noen eventuell returvare enda, men jeg har fått tilbakemelding på at de gjør hva de kan. Jeg syns komplett yter god service Vi snakker om å vente et par uker ekstra. Det fins ting som er verre, mye verre.. Endret 8. juni 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
badtrance Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Samme skjer med meg, venter enda på et skjermkort jeg sendte i retur. Heldigvis hadde jeg et gammelt GF3 kort liggende, så jeg overlever . Men det er jo ikke noe gøy da.......... Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Samme skjer med meg, venter enda på et skjermkort jeg sendte i retur. Heldigvis hadde jeg et gammelt GF3 kort liggende, så jeg overlever . Men det er jo ikke noe gøy da.......... jeg har returnert det samme -> Sitter med et voodoo 2 kort. hehe Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tok vel ca 3-4 uker før min 512brikke kom tilbake, det gikk helt greit, selv om jeg selvfølgelig kunne ønsket meg noe kortere behandlingstid. Men som noen andre skrev så ligger de på etterskudd etter omleggingen. Det positive var at jeg nesten hadde glemt det når jeg fikk brikken i posten, så det var jo en veldig hyggelig overraskelse da! Lenke til kommentar
microedition Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ble vel kanskje litt unødvendig sint. De andre web shopene hadde sikkert ikke vært noe bedre på retur (i samme situasjon). Får "låne" noen RAM brikker fra jobben slik at jeg holder ut Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hadde selv blitt ganske så forbanna hvis jeg måtte vente totalt 4 uker.... Hooligan: I den siste tiden så har det vært en flust av "klager" på komplett og andre butikker som kommer av "medlemer" av dette forumet som kun har 1-10 innlegg! Med dette så mener jeg at det sikkert en del daglige ledere på andre webshops som prøver å sverte komplett sitt rykte Det må seriøst være noe av det dummeste jeg har lest.... Jeg startet og skrive her på forumet ganske nylig, men hvis den første posten min hadde vært en klage på komplett. Så kunne jeg da etter din mening egentlig vært fra en anna webshop som prøvde å sabotere for komplett....latterlig. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Ikke for å si for mye stygt om komplett....men jeg har i løpet av de 5-6 siste årene hatt 3 retursaker hos dem. Den hurtigste tok 4-5 uker, så jeg tror ikke det er noe nytt akkurat at de er trege med retursaker. Edit : De har vel gått over til å behandle returene selv nå? Før var det Norkom som tok seg av den delen. Endret 8. juni 2004 av alfern Lenke til kommentar
Phoenix_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har hatt en del retursaker med Komplett og Norek.no de siste årene, og det har faktisk gått ganske raskt. Problemet nå er at det nye systemet sannsynligvis har vært vanskeligere å implementere enn tidligere antatt. Også Datakjeden AS er berørt av dette, de har ventet godt over en måned på sine returvarer, sa de da jeg var der nede for en stund siden. At komplett sin kundebehandling er feilfri skal jeg ikke påstå, men det må jo gå an å ha litt ekstra tålmodighet når de er oppe i en litt vanskelig situasjon, Komplett har tapt nærmere 30 millioner kroner på dette, så de synes sikkert ikke det er så kult de heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå