lollipop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fant fram gamle gode Carmageddon II, og hadde det veldig gøy med det en stund, men desverre er spillet så kort. Jeg har prøvd etterfølgeren, Carmageddon 2000 eller hva det heter, men det sugde jo, gikk ikke an å slice bilene eller noe jo. Det jeg lurer på er om det finnes bilspill som Carmageddon II av nyere dato, noen som har funnet noe? Jeg liker ikke rallyspill og slikt, det må være slicing og dicing for at det skal bli noe gøy synes jeg. Om å gjøre å ødelegge de andre bilene. Takker for svar. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hei! Har gode minner fra carmageddon 2. Desverre var oppfølgeren elendig.. Den hadde ikke samme "feelen" over seg. Men en god nyhet er at det skal komme nytt Carmageddon(Får håpe på at det ikke blir like dårlig som 2000.) Her! Edit: Noen som har klrt å få til Carmageddon 2 i lan? Får det ikke til Endret 8. juni 2004 av hwknut Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 åh carmageddon satt flere timer i strekk med ratt og pedaler og spilte det, genialt... men ja åssen går det an å få til lan på spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå