bernini Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg trenger meg en ny telefon siden min 7210 har bestemt seg for å ta kvelden. Har ikke så mye greie på dagens mobilmarked, så jeg håper på noen gode tips. Funksjoner: - God kalenderfunksjon med huskelapper/notater og gjerne synkronisering med pc (Outlook ol.) - Plass til en del kontakter og meldinger - Høyttaler - GPRS og WAP - Spill og andre underholdningsfunksjoner er ikke viktig. Form: - Spiller egentlig ingen rolle. Hadde vært kjekt med klapptelefon men det er absolutt ikke noe krav. - Fargeskjerm hadde vært fint. - Bør passe i lomme, trenger ikke være av de minste - Pent design - God kvalitet Pris: - Billigst mulig. Helst ikke over 2500. Diverse: - Kamera hadde vært fint. - Fint om det hadde fulgt med datakabel eller andre ting for å koble til pc. Hvis ikke bør dette være billig å kjøpe ekstra. Takker for alle tips. - gordito Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva med en Siemens CF62? Har ikke den bra kalender? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Takker for svar Likte ikke Z600 så godt, heller ikke CF62. De som jeg har sett på er følgende: Sony Ericcson T630 er veldig aktuell. Den tilfredstiller vel kravene mine og vel så det? Nokia 6230 så også veldig bra ut. Litt dyr, mye funksjoner. Liker designet, noe som er viktig. Siemens SX1 ser også ut som en bra telefon. Vet ikke om jeg har bruk for alle funksjonene og knappene ser litt merkelig ut. Samsung E700 ser bra ut. Litt dyr. Motorola V600 ser bra ut. Hørt lite om den. Erfaringer? Dette er de telefonene som jeg har sett som jeg liker utseendemessig. Det har en del å si for meg. De har kanskje litt mer funksjoner enn jeg trenger, men liker tekno-ting, så jeg har ikke noe i mot å ha litt å leke med. Hva synes dere om disse alternativene? Tenkte å kjøpe med abb. når jeg først skulle kjøpe. Har mest lyst på Tele2 eller Chess, men det var heller dårlig med subsidierte telefoner på de billigste abbonementene. Går kanskje for YoungTalk, da blir telefonene en god del billigere. Takker for svar. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) SX1 er utrolig billig. (hvis det er flere igjen på Telebutikken) Du får T630 til ca nesten samme pris og velg den hvis du vil ha en grei mobil med litt lite minne og dårlig kamera som funker greit til mms. Ellers ville jeg definitivt valgt SX1. Ville valgt bort E700 med en gang. Edit, ops Endret 8. juni 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 T630 koster ca. 3000 kr. uten binding. Det er litt over prisgrensen din men den er sikkert verd det lille ekstra . Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) SX1 er utrolig billig. (hvis det er flere igjen på Telebutikken)Du får T630 til ca nesten samme pris og velg den hvis du vil ha en grei mobil med litt lite minne og dårlig kamera som funker greit til mms. Ellers ville jeg definitivt valgt SX1. Ville valgt bort E700 med en gang. Edit, ops sx1 er VELDIG langt over 2500 kr. den koster jo en formue. er ikke samsung e700 billigere ??? Endret 8. juni 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 sx1 er VELDIG langt over 2500 kr. Den koster ca 3000,- på Telebutikken. 1500 og noe med YoungTalk. Med mindre det er utsolgt Ja, litt av en formue Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 sx1 koster 3000 på telebutikken, 2500 hvis du bruker prisgarantien på lefdal. uansett, av de telefonene du nevner, så vil jeg si at n6230 og v600 er et bra valg, men de koster en del, det samme gjør e700. ser bra ut, masse irritasjon momenter og lite funksjoner. av de telefonen så hadde jeg nok valgt v600. har det meste av funksjoner. bra skjerm. kamera også. og det er ikke så mange som har denne telefonen. mens veldig mange har e700 og n6230, og det er jo litt kjedelig. greit å skille seg litt ut syns jeg. ellers er jo t630 et bra valg, ganske billig avhengig av hvilket abb du velger. men lite minne og elendig kamera da. mye å velge mellom. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, det er fint å skille seg litt ut. SX1 koster som sagt 1500 med YoungTalk. Det er jo veldig billig. T630 koster omtrent det samme. De andre alternativene ligger på 2000-2500 med YoungTalk. (Priser fra telebutikken.no) Er veldig usikker. Liker veldig godt designet til både 6230 og T630. De er også ganske standard når det gjelder tasteoppsett og sånt. Synes det virker fryktelig tungvindt med tastene til SX1, men det er vel en tilvendingsak. SX1 har jo også MP3-spiller, det er jo en fin funksjon siden jeg vurderer å kjøpe en mp3 spiller uansett. Men den er jo stor og tungvint og som det står i testen til amobil så må man "..virkelig verdsette den funksjonaliteten telefonen har å by på om du vurderer å anskaffe deg den." Det er jeg ikke så sikker på om jeg gjør. Men den frister uansett. Men uansett takk for svar. Valgets kvaler en vanskelig uansett, så jeg får ta meg en grundig gjennomtenking Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) SE T630: En bra telefon, med ok skjerm og kamera. Har bluetooth men ellers ikke noe serlig utenom det vanlige. Nokia 6230: En veldig bra telefon, desverre litt liten skjerm. Broren min har en. Prisen er derimot STIV. Siemens SX1: En super telefon, har bortimot alt. Knappene er en tilvenningsak så det er ikke noe å tenke på. Eneste minus er størrelsen. Samsung E700: En helt ok telefon, med ok funksjoner. Design er veldig bra (min mening) Motorola V600: Relativt ukjent for meg, men utifra funksjoner ser den veldig bra ut. Pent design. Min personlige favoritt er SX1. Du får aldri utforsket den ferdig, fordi den har Symbian. Kjøp den og du har en mobil du aldri blir lei. Endret 8. juni 2004 av MadsES Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Det stod tilslutt mellom T630 og SX1. De koster det samme. Da ble det SX1, 1495,- med youngtalk. Får håpe jeg blir fornøyd. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det stod tilslutt mellom T630 og SX1. De koster det samme.Da ble det SX1, 1495,- med youngtalk. Får håpe jeg blir fornøyd. Takker for hjelp. Det var meget billig for den telefonen, du kommer garantert til å bli fornøyd. Super telefon!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå