Gå til innhold

Simens cx65...! Kan den annbefales??

Anbefalte innlegg

Broren min hadde tenkt å kjøpe seg ny mobil... Han så litt på SE z600.... Jeg kom i går over simens cx65 og fant ut at spessifikasjonene var akurat lik z600.... Bortsett fra at cx65 hadde en del bedre oppløsning på skjerm og kamera...og at den ikke hadde blutooth...og hadde bedre batterikapasitet...og var noen lapper billigere... Er det noen stor forskjell på disse to mobilene bortsett fra det som er nevnt?? Jeg tror ikke broren min vil ha all verdens bruk for blutooth, og lurer da på om hvilken mobil dere ville annbefalt han og kjøpt?? er det noen som har fått simens cx65 og kan annbefale den?? eventuelt samenligne den med z600... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spesifikasjonene var akurat lik z600....

Hvilke spesifikasjoner har du kikket på? :p

CX65 er mange ganger bedre enn Z600.

Her er noen punkter i tillegg til det du nevnte:

- CX65 har adressebok (Z600 har faktisk ikke det...)

- CX65 har 10,3MB minne (Z600 har 2MB...)

- CX65 er skikkelig bra på javaspill og støtter MIDP2.0 (Z600 er ubrukelig for spill og støtter kun MIDP1.0)

- CX65 har raskere GPRS, klasse 10 (Z600 har klasse 8)

- CX65 har mye raskere IR-port

- CX65 har Dynamic Lights (Noen som synes det er kult..)

- CX65 har skikkelig filsystem med søkefunksjon og funksjoner som copy/paste/move etc

- CX65 har mulighet for fjerning av operatør-logo og endring av SMS-tone (Disse er faktisk ikke mulig på Z600...)

- CX65 har MYE bedre MMS-editor (og støtter i tillegg video-MMS)

- CX65s display er en god del større enn Z600s (ikke bare i oppløsning, men i fysisk størrelse også)

I tillegg kommer alt det Siemens-typiske som gjør deres mobiler så brukervennlige: hurtigtaster, Min Meny, tallkoder i menyer osv.

Jeg har brukt CX65 i ca en måned nå :)

Endret av molna
Lenke til kommentar

Som på M55 ja, men på CX65 er de helt usynlige, så de som ikke liker slikt slipper å irritere seg på det :)

Når de blinker, blinker de gjennom dekselet.

Samme gjelder M65 også, der lyser de gjennom gummi faktisk... :)

Lenke til kommentar
SÅ CX65 er billigere enn z600...og likevell myyyye bedre.... :dontgetit: grett for meg.... bare synd at broren min akurat bestilte z600.... han ville ikke høre at cx65 var bedre.... :laugh:

Han kommer til og angre han, den mobilen er så tykk som faen :p

Lenke til kommentar

Hvis molna har lyst til å fortelle dere hvor han jobber må han få lov til dette selv. Fjernet et par poster på ønske fra molna der dette ble offentliggjort. Det har ingenting å gjøre i denne tråden. ta det i PM med han dersom det er viktig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...