Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

BOMBE SMS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

på en alcatel One Touch Com jeg har (nesten en PDA mobil), går det an å sende meldinger som er opptil 1600 tegn, til 10 mottakere.

Hvis du sender en melding på 1600 tegn (blir splittet i 10 meld.) til samme mottaker x 10, blir det 100 meldinger...

det var litt morsomt når kontantkortet var tomt... (helt til telenor plutselig ikke lot meg sende gratis lenger...)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-26 23:44, GeeZuZz skrev:

på en alcatel One Touch Com jeg har (nesten en PDA mobil), går det an å sende meldinger som er opptil 1600 tegn, til 10 mottakere.

Hvis du sender en melding på 1600 tegn (blir splittet i 10 meld.) til samme mottaker x 10, blir det 100 meldinger...

det var litt morsomt når kontantkortet var tomt... (helt til telenor plutselig ikke lot meg sende gratis lenger...)

Jeg har også en One Touch Com - denne mobilen var dritrå på den tiden den kom ut! Talekvaliteten er under middels (med GSM-tikkingen konstant i bakgrunnen samt mangel på Dual Band), men til SMS, E-mail, avtaleplanlegging og ikke minst rekreasjon med Poker eller Blackjack er den KONGE!

Hadde på et tidspunkt 600 tekstmeldinger lagret på denne (brorparten fra min daværende dame), og fremdeles var det ca. 8k ledig plass (med 100 lagrede nr i telefonbok, 10-e-mailer og 30 avtaler)!

Brukte telefonen gjennom hele militæret, og selv under tøffe forhold, så overlevde den 12 måneders førstegangstjeneste! Bakgrunnsbelysningen var så kraftig at telefonen fint kunne brukes som lommelykt..!

Skulle gått an å oppgradere softwaren på denne telefonen, slik at men f.eks. kunne browse på nettet med den...

Lenke til kommentar

ikke for å oppfordre til å "bombe" folk men jeg brukte planit på netcom til å plage en kompis litt en gang.. sendte 25 meldinger iløpet av 45 sekunder.. snedig at d er gratis oxo da =)

Han har bare 3210 så det fylte jo opp telefonen hans ganske fort =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fy søren. For en dust. Er ikke rart det er så lite som funker i verden når det er så mange fjortis idioter som deg.... Her er netcom snille og gir oss en gratistjeneste, og hva skjer, jo sånne duster som deg missbruker tjenesten på det groveste. Jo flere det er som deg jo større sjanse er det for at tjenesten forsvinner igjen.

Skjerp deg og få deg et liv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...