Sir_cruz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 fant ikke ut hvor denna skulle ligge men ,,, Ja når jeg speller CS 1.6 får jeg detta problemet det klikker og bluescreen kommer opp som sier det er noe galt med noen drivere... har lakt inn nye drivere på skjerm kortet men det hjalp ikke så jeg bytta skjerm kort men det hjalp ikke heller... jeg har bare to kort i pcen. nettv. kort og AGP, skjermkortet kan det være nettkortet ??? den kommer bare opp i CS 1.6 etter ca. 10 min.. eller 20 min.. kan det være CD rom eller noe lingnende ... eller har ikke de noe og si ?, det er jo bare nettkort og skjermkortet som blir brukt mener jeg (har ikke cd til CS) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva står det i feilmeldigen? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hva står det i feilmeldigen? masse dritt om driverne ... har foresten fiksa det det var nettv. kortet avinstalerte det og putta i nytt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå