knutby Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå begynner USA turen min å nerme seg, og jeg har tenkt til å ta med laptopen min så jeg får lasta opp noen bilder til dere De bruker vel 110 V der borte? Noen som har et bilde av støpselet så jeg vet hva jeg skal kjøpe? Det som bruker strøm av det jeg skal ha med er: Mobil lader, PC og Discman\Ipod Men får vel kjøpt adapterne på Gardemoen eller? Og hvis jeg kjøper noe elektrisk utstyr vil jeg få noen problemer med det i norge? (bruke USA-NOR adpater seff) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men får vel kjøpt adapterne på Gardemoen eller? Jepp, jeg har sett adaptere i musikk/elektronikk butikken som ligger i innlandsterminalen. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 i musikk/elektronikk butikken som ligger i innlandsterminalen. satser på at de ligger i utlandsterminalen også da.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) i musikk/elektronikk butikken som ligger i innlandsterminalen. satser på at de ligger i utlandsterminalen også da.. Du må gjennom innlandsterminalen for å komme til utlandsterminalen Endret 8. juni 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis det du skal bruke takler input på 110 volt, så holder det med å bruke en overgang til kontakten. Trenger ikke noe eget adapter for dette. Det skal stå på alle adaptere, hva input og output er. De fleste bærbare, mobiltelefoner og mp3-spillere takler 100-230 V. Barbermaskiner kan være litt kranglete. Det pleier å være en egen switvh/bryter for dette. Ellers er det ikke noe problem å få tak i et universal-adapter. Bare å spørre i en hvilken som helts elektro-sjappe, så har de det sikkert. De har det på Gardermoen også. I en av butikkene etter tax-free'n. mvh Pantera Lenke til kommentar
fredster Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tror du bør ha med ett adapter til Laptopen. Et godt tips er nok å kjøpe det her hjemme FØR du kommer til G.moen. Der er de nemlig klar over at det er enkelte ting veldig mange glemmer å ta med seg, og setter opp prisen på de varene. Eller så kan du helt sikkert få tak i det i USA også. Greit nok at de er sære, kjipe, dumme og feite, men et adapter er nok å oppdrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå