eblth Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har fått meg en 7250i etter at verkstedet ikke klarte å fikse min gamle 7250. Men så leste jeg nettopp på dintelefon.no at 7250i skulle ha mulighet for å sende bilder via IrDA...(Det var en artikkel om den før den hadde kommet ut da) Men jeg har prøvd å sende til en 3200 og en 6220 men ingenting fungerer... Er det noen innstillinger, eller er det samme som alle Nokiaer at ikke IR'en funker? Takk for svar! Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg tror ikke det går ann på noen nokiaer! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hadde 7250i i et halvt år. På den tiden klarte jeg aldri å finne noen måte å sende bilder via IR. Tør påstå at det ikke er mulig på denne modellen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg tror ikke det går ann på noen nokiaer! Jo det går på Series 60 mobiler som 3650, 6600 osv Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har sendt mange jeg. Du må bare skru på ir på den andre telefonen først og så må irportene peke mot hverandre og ha en avstand på 10cm eller noe slikt ot ligge helt i ro Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har sendt mange jeg. Du må bare skru på ir på den andre telefonen først og så må irportene peke mot hverandre og ha en avstand på 10cm eller noe slikt ot ligge helt i ro Med 7250i? Det er da ingen menyvalg der som heter "send via IR" (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå