apekatten123 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Neonode utsatt igjen Kom dette egentlig som et sjokk på folk? Ikke på meg men.. Vet ikke helt om dintelefon.no har riktig, men det høres ikke så fjernt ut for meg men! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Seriøst...når denne telefonen lanseres så er vel GSM lagt ned. *Ler meg skakk* over denne tråden. Endret 8. juni 2004 av tbone Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Seriøst! Hva er grunnen til at den blir utsatt gang på gang?Da synes jeg at de kan ta seg tid til å legg in BT og vibrasjon. Lenke til kommentar
kain Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har ikke jeg hørt dette en gang før en eller annen vei hmm.......... lure, tenke Jo seff LOL Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 enig med at de burde legge inn bt og vibrering, er litt svakt at dem ikke har det.. Telefonen er jo fortsatt imponernde, med den fargeskjermen osv.. Men det blir litt for drøyt at den ikke har bt eller vibrering! Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 noen andre som er enige med meg her... Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er jo idiotisk!! Kan de ikke bare legge ned det prosjektet å komme seg videre?? Kommer til å to år til tror jeg da. Og ja de skulle ha Modifisert den litt mer, Jeg mener ikke BT Hva feiler det de Svenskene I Neonode?? Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 De skulle vel heller ha modifisert "svenskene" altså de som jobber med neonode Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 De skulle vel heller ha modifisert "svenskene" altså de som jobber med neonode Den var god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå