Gå til innhold

Gratulerer Apple

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Ipod for noen mnd siden, og i det siste hadde hodetelefone beynt å fuske.

Ringt derfor i går rundt klokken 12-13 og ba om nye. Null problem, de skulle sendes og være hos meg innen 1 uke.

I dag klokken 12:45 ringte Ups og sa de kom for å levere dem til min adresse.

Nå har jeg nye hodetelfoner=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har helt motsatt inntrykk av kundesentret på apple. Det var helt ræva. Aldri vært borti lignende noen gang. Vi venta 3 måneder på en ipod, fikk t.o.m. feil vare da vi til slutt fikk den. Dette var en ipod som var handlet på web, ingen reklamasjonssak.

De lovte og lovte hele tiden, og ingenting av det de sa stemte.

På det meste ringte vi 1-2 ganger om dagen, til vi ga opp helt.

Jeg kommer ALDRI til å handle fra apple igjen. ALDRI!

Lenke til kommentar

dette var første gang support virkelig hadde fungert for meg=)

før har det tatt litt lenger tid, men har fått det tilslutt.

Ipoden var en tid plaget av stor etterspørsel, som forsinket den en hel del.

Min brukte ca 2 dager i produksjon og jeg hadde den en uke etter bestilling...skal inrømme jeg var rimelig sjokkert.

Lenke til kommentar
Dette var en ipod som var handlet på web, ingen reklamasjonssak.

Bare til informasjon, for jeg vet ikke om Apple prøvde de samme løgnene på deg som på meg, AppleStore er en nettbutikk med norsk adresse. Derfor er de også bundet av norske lover, hvis du kjøpte som privatperson er dette Forbrukerkjøpsloven. Du har derfor de samme rettigheter som om du hadde kjøpt i en hvilkensomhelst norsk butikk.

§27 sier at du har MINST 2 mnd. reklamasjonsrett, opptil 2 år. 5 år hvis varen var ment til å vare lengre.

Synd at jeg måtte lære sånnt, egentlig. Hvis jeg hadde kjøpt min PowerBook et år tidligere hadde jeg enkelt fått en bedre karakter i rettslære i år :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...