data-smurf Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hei folks. Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt skjermkort og jeg tenker på Nvidia 6800 ultra eller ATI x800xt. Jeg har kikket litt på de forskjellige kortene og det viser seg at de har DVI-I innganger(hardware.no), og disse inngangene er for lcd skjermer og ikke crt skjermer. Men kan denne her løse problemet for de som har crt skjermer?(http://hardware.no/tester/skjermkort/geforce_6800_ultra/kabel.jpg) Og har det kommet noen tester med Nvidia 6800 ultra vs. ATI x800xt? har hørt og lest at det viser seg at Nvidia vinner denne skjermkort runden, kan dette stemme? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vil tippe det følger med en dvi->analog konverter i bundelen til de kortene som kun kommer med 2xdvi utganger. Om nvidia vinner denne runden er bare å gjenstå å se.. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 så bra om det følger med analog konverter... er det dette som er en analog konverter?(http://hardware.no/tester/skjermkort/geforce_6800_ultra/kabel.jpg)? ja vi få vel vente å se hvem som vinner Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 nVIDIA skal å tatt ett stort steg med de nye driverne de har testet ut, men det gjenstår å se om de blir godkjent ! den siste uken har 6800 gått fra "helvete" til "himmeln" altså hatt stor framgang med både ny verdens rekord. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) ja, så man får vel vente å se hva Nvidia og ATI har kommet opp med, og hvor bra produktene deres blir når de kommer hit... Jeg er bare MILDT sagt utolmodig Endret 8. juni 2004 av data-smurf Lenke til kommentar
RuneT Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 DVI kort jeg har kjøpt tidligere har en enkel kabelovergang. Tror neppe at det er behov for en aktiv konverter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå