White Fox Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Når jeg skanner pc'en med spybot finner den noen problemer i DSO exploit: DSO exploit DSO Exploit: Data source object exploit (Registerendring, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registerendring, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-21-2262020229-1562419841-3180896821-1006\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registerendring, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registerendring, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registerendring, nothing done) HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 Jeg trykker på "fiks merket problem", og det står at de er slettet. Neste gang jeg skanner kommer akkurat det samme opp. den har altså ikke klart å slette det. Dette skjer hver gang! Derfor tenker jeg at jeg må gå inn å slette disse "filene" på egen hånd, men så finner jeg dem ikke på pc'en. Noen som vet hvor jeg skal lete? På forhånd takk. Endret 8. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har i grunn akkurat samme problemet... Ikke at det hjelper deg da. Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei, det du leter etter ser ut til å vær ei registeret. for å finne dette, prøve det som står under: 1. Trykk på "Start" og velg "Run" 2. Skriv "regedit" og trykk OK 3. Søk i registeret etter de stringene du har oppgitt i tråden... PS! Endringer i registeret kan føre til krasj...ta backup (export...) av registeret før du begynner... Lykke til og være forsiktig PG Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) takk dette funka veldig bra Endret 9. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 lol har akkurat reinnstallert maskina og støtte på akkurat samme problem, hadde tenkt til å lage en post, så det var bra jeg så denne først Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Wohoo, endelig fikk jeg fjerna den dritten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå