jocke Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 < Tekniske problemer. En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. Technical problems. An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later. Technische Probleme. Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später. Whoot is that? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Das ist QUOTE Tekniske problemer.En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. Meget sannsynligvis pga at serveren har fått for mye å gjøre akkurat da.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 tror den har for mye å gjøre hele tiden jeg.. på tide å slenge inn den nye? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 08/06/2004 : 12:34) Das ist QUOTE Tekniske problemer.En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. Meget sannsynligvis pga at serveren har fått for mye å gjøre akkurat da.. Jeg skjønte faktisk innholdet på alle 3 språka - på tross av at tyskkunnskapene mine er minimale. Men det er på tide med ny server ja. Kan stille min PII 200mhz m/ 128mb ram til disposisjon hvis det skulle bli for mye load på den... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tror vi skal få lov til å få boksen helt ferdig før vi tar den i bruk, den har vist seg litt ustabil og det er greit om vi får orden på det Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 08/06/2004 : 13:35) Tror vi skal få lov til å få boksen helt ferdig før vi tar den i bruk, den har vist seg litt ustabil og det er greit om vi får orden på det Jepp. Men som sagt må dere bare gi et pip, så kan dere låne ovennevnte maskin. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Begynner å bli virkelig ille dette nå.. prøver å opdpatere noe sider.. så kommer feilmeldingen frem.. huff huff Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jepp , håper dere får den i drift snart, frustrerende at man skal vente mellom 1 og 2 min på hver side man skal in på . Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 08/06/2004 : 13:35) Tror vi skal få lov til å få boksen helt ferdig før vi tar den i bruk, den har vist seg litt ustabil og det er greit om vi får orden på det Hva er grunnen til at problemet er begrensa til linken: 'Medlemsliste' - ligger lista på egen server uavhengig av de andre linkene der? Hvis ikke, kunne det peke mot ustabilitetens årsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg