t_olsen_82 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 når jeg brenner cder i nero stopper den ved fem prosent og så kommer det mld om at brenneprossensen har mislyktes ved 16 x jeg kan ikke skjønne hvorfor...? kan det ha ne med cden jeg bruker eller noe annet?????? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kan du gi oss litt mer informasjon? Hvilken CD-brenner hvilke CD-plater, hva du brenner osv? Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det høres ut som om Nero ikke begynner å skrive til CD'en i det hele tatt, da 5% er bufferen som fylles opp. Men vi trenger nok litt mer info, ja. Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 si det ja.. har en ny siemens pc.. er jaggu ikke sikker på åssen brenner det er. men prøvde noen andre cder det virket vist nå. de cdene som ikke virket var imation cd-r 700 mb 80 min.. men de har virket før. kan det plutselig ikke virke slik.? har jo ikke så mye å si kan jo bare bruke de andre cdene som virker da... noen som evt har opplevd noe lignende:? imation cd-r cdene har jeg brent ut mp3 er på og bilder, men sanger ville den ikke gå med på,,, Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har du autodetect max speed på, når du skal brenne? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har hatt samme problem mange ganger, og syns å huske at med meg gikk det over av seg selv etter en stund. Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 har brent mp 3 og bilder på disse cdene deg går fint men vanlige sanger funker ikke på disse cd ene. men men hva vil de si å avslutte en cd når man brenner mp3? er det mulig å brenne mer inn på cden senere eller??? bare lurer siden jeg må velge dette mår jeg brenner mp3 og filer i windows... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Avslutter du en CD, har du _ikke_ mulighet til å brenne mer på den, i alle fall når det gjelder CDer med musikk i CDA format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå