melli123 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har VELDIG store vansker med å koble p800 til PCen. (synkronisere) Jeg har vært inne på mange utenlandse forum hvor mange andre hadde akkuratt det samme problemet. Jeg har prøvd å følge deres måte å fikse det på, men jeg får det ikke til. Så spørsmålet mitt er: er det noen her som har p800, og har hatt de samme problemene som jeg har? og hvis det er det, har dere noen bruksanvisning på hvordan man gjør det? mvh VgaR Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 P800 = Symbian. Posten flyttes Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) ja, sorry, var meninga å poste den på mobiltelefoner, men må ha trykt feil EDIT: kan noen flytte den til mobiltelefoner? Endret 8. juni 2004 av VgaR Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har P900 og har hatt P800 før og har ikke hatt noen problemer med synkronisering faktisk. Bare puttet telefonen i dockingstasjonen og installert PCsuite som fulgte med på cden og så har jeg bare synkronisert mot Outlook, både kontakter og kalender! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå