AshtraY Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det nvidia meiner med stor strømforsyning er vel om ein har nok antall strømkablar til alle komponentane inkludert 3dkortet. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 For meg virker denne posten som ett desperat forsøk fra en ihuga ATi fanboy.. sorry.. men sånn ser jeg det.. Helt enig... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 oookei...det samme gjelder jo ATi kort, men det er mindre poster om kjøp og overklokking av dem? ergo, sikt inn posten mot den største gruppen? btw, hvis det kortet er så bra som det virker som på tester, utenom "wow, morro å prøve" faktoren, hvorfor overklokke i det heletatt? det virker ikke som om dere kommer til å få ytelsesproblemer i noen av dagens spill uansett?... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 oookei...det samme gjelder jo ATi kort, men det er mindre poster om kjøp og overklokking av dem? ergo, sikt inn posten mot den største gruppen? btw, hvis det kortet er så bra som det virker som på tester, utenom "wow, morro å prøve" faktoren, hvorfor overklokke i det heletatt? det virker ikke som om dere kommer til å få ytelsesproblemer i noen av dagens spill uansett?... ATI sine nye kort forbruker mindre strøm enn nVidia sine nye kort. Dermed er det ikke like aktuelt med en slik tråd om ATI. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tråden ble startet som et ønske om å få en "sticky" går jeg ut ifra, selv om den også kan være til en viss hjelp. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Pinnella : Har ikke hatt til hensikt å prøve på en sticky, derimot har jeg nå gjort en del forandringer så det ikke lenger skal være mulig å si at jeg går imot nvidia da det aldri har vært min hensikt. Det jeg først og fremst reagerte på er at veldig mange tror at det kommer til å gå glatt å kjøpe et GT kort og så klokke opp til Ultra, fleste av disse har en meget stor WOW 3DMARKS faktor (eksempel på tråd : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=251779 ), og tenker kanskje ikke så veldig gjennom hva det er å overklokke og hva som behøves. Edit : Ps vet at det er en ati tråd, men det er bare et WOW 3dmarks eksempel Endret 8. juni 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du Traff et sårt punkt der Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå