Greven22 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fikk inn en PC her og en sata disk som skulle installeres. Problemmet er at den ikke starter windows installeringa, den får en feilmelding \i386\ntkrnlmp.exe kan ikke lastes inn Feilkode 7 Trykk en tast for og avslutte Står det i vakker windows stil Uansett jeg regnet med at dette var et SATA problem, men når jeg prøvde med en ide disk fikk jeg samme problemmet. Har prøvd 3 forskjellige cd rom med winxp på! En home edition og en pro/sp1 For moro skyld testet jeg også annen ram. Funket heller ikke. Hva i alle dager kan problemmet være:S Systemet: MSI K26 Delta hk 512 twinmos ram gforce 5200 seagate 120 disk //// seagate ide disk 40 gb //// Vanlig DVD ROM SCSI CD ROM Så for og oppsummere får jeg ikke installert windows.. hverken med sata eller med ide.. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) prøv å bytt cdrom/kabler elns Endret 8. juni 2004 av z10an Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 det funka ! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå