N* Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) hei hver gang jeg starter maskinen min står det jeg har 5 nye epostmeldinger og når jeg går på startmenyen står det nye programmer er innstalert og nesten alle menyene er gule slik de pleier å være når det faktisk er nye programmer innstalert og hver gang jeg starter den kommer det også "ny maskinvare funnet" det er en printer som er innstalert for lenge siden. jeg pleier å bare ta avbryt der, da står det at maskinvaren ikke ble riktig innstalert og at den kansje ikke virker som den skal før jeg innstalerer den. men saken er at jeg ikke har noen nye epostmeldiger (hvis jeg har noen så er det sjelden det er 5). jeg har ikke innstalert noen nye programmer, ivertfall ikke så mange som de som er markert med gul bakgrunn som det er på startmenyen/programmer. og printeren har jeg innstalert for lengst, den funker fett den! for en stund siden forsvant plutselig hele sidevekslingfilen min aner ikke hva det kom av. hver gang maskinen startet stoppet den opp på "laster inn personlige innstillinger" etter jeg hadde logget inn. jeg måtte trykke ctrl-alt-del ,da fortsatte den og kom inn i windows. jeg fikk heller ikke laget en større sidevekslingsfil av en eller annen grunn. det problemet løste seg ved at jeg satte inn en 12gb hardisk og brukte hele til sideveksling. men nå er det bare 215mb(eller no) sideveksling på den jeg hadde fra før. jeg lurer på om dette kan vær årsaken til at maskinen ikke "husker" noe lenger? noen som vet hva det kan være? mvh N* EDIT: som dere sikkert har skjønt har jeg windows XP [home edition] Endret 8. juni 2004 av N* Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Her ville jeg prøvd litt forskjellig. Slettet alt i temp-mappene (ofte under windows\temp eller documents and settings\username\local settings\temp) Satt vekslefilen til disabled, restartet og satt den fast til 1,5 ganger RAM maskina di har Kjørt defrag på disken Kjørt ad-aware og spybot 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå