Gå til innhold

Mp3 minidisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-14 20:36, sosohal skrev:

Finnes mange modeller. Sharp har og noen. Spaceworld, Elkjøp, expert, Siba, Multicom, Komplett. U name it. Se etter MDLP-merke.


Må også skuffe deg meg at jeg ikke heller husker navnet på den, men kan bekrefte at sosohal tar litt feil. MDLP har vært ute lenge og er ganske enkel Minidisc Longplay. Det betyr i praksis at du får 4X så mye musikk på hver MD. Den nye MP3 minidisc'en skal visstnok kunne sende fra MP3 på dataen til minidisc i 32X hastighet hvis jeg ikke tar feil (USB 2 mener jeg).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 20:41, Baltazar skrev:

Quote:


On 2002-04-14 20:36, sosohal skrev:

Finnes mange modeller. Sharp har og noen. Spaceworld, Elkjøp, expert, Siba, Multicom, Komplett. U name it. Se etter MDLP-merke.


Må også skuffe deg meg at jeg ikke heller husker navnet på den, men kan bekrefte at sosohal tar litt feil. MDLP har vært ute lenge og er ganske enkel Minidisc Longplay. Det betyr i praksis at du får 4X så mye musikk på hver MD. Den nye MP3 minidisc'en skal visstnok kunne sende fra MP3 på dataen til minidisc i 32X hastighet hvis jeg ikke tar feil (USB 2 mener jeg).

Uansett har Sharp en slik modell og. :smile:

 

Kompisen min har en. Tipper den er kjøpt på Siba, ettersom han er ihuga Siba-fan. Dyr var den. 3400,- Men den er grom til de grader da. :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-04-14 20:43 ]

Lenke til kommentar

slik jeg ser det er det ikke behov for å ha mer enn 140 sanger på spilleren om gangen, fordi du har en PC der resten av sangene er. (det er vel ikke vits i å gå rundt med lommen full av minidisker?)

 

Men fordelen med en NEXII mp3 spiller er at den fungerer som en harddisk. plugg i USB kabelen og kopier hva du vil på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...