greigster Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 vennligst gjenta dette i det uendelige, og spill AKKURAT DEN SAMME PISSE-SANGEN PÅ REPEAT.. Du er nå nummer.... fire i køen. ååhhaaahhahhhhååååh.. PISSESANG!!!! Nextgentel sin kundesupport SUGER!!!! touch the moonlightmadness the moon can be borrowed for real come tomorrow, PISSESANG! Din plass i køen er nå nummer.... Fire... Du rykker stadig fremover i køen PISSPREIK! 20min har jeg sittet her.. vet at det er null niks og en piss i havet, men argh og pføy.. er sur nå.. NGT:. skjerp dykk! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Et minimum av 15min ventetid er å forvente når du ringer NGT. Og sannsynligvis andre store leverandører også. Du skulle ha forberedt deg på dette vettu Lenke til kommentar
greigster Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 jeg kom omsider gjennom..etter 25min i køen.. var ikke uforberedt på det..-har sittet i den køen før..-med akkurat den samme sangen..herregud for en skjiiiitsang.. og den derre "du rykker stadig fram i køen" er jo bare bullshit!.. fem ganger sa de det mens jeg ennå stod på nummer 4... og da jeg klaget på sangen til mannen som omsider tok telefonen så sa han at også han før meg hadde klaget på den sangen MEN SÅ TA ET HINT DA VEL!! jaja.. web-siden deres sa i snitt 9min kø, 15min kø den siste timen.. husker den uken de hadde god support..-etter at TV2 hadde laget en stor sak om det... g Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 heh jeg satt i den køen 5 ganger eller noe sist måned etter at internettet mitt konka(var ikke ngt sin feil fant jeg ut). Satt aldri mindre en 25 min og det var alltid samme skitsangen. Den har skadet mitt sarte ungdomssinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå