Lapsy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 En venn av meg har tenkt til å kjøpe seg ny pc, han skal kansje kjøpe seg intel 3.0Ghz men lurer på om den blir veldig varm??? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kommer an på kjølinga det vettu. Burde gå bra uansett mener jeg så lenge det finnes ventilasjon i kabbiset Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det pleier å følge med en BOXED vifte, denne funker nok bra nok, kanskje en kabinett vifte ifront eller bak får litt luft sirkulasjon... Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Med den vifta som følger med (boxed), blir det ca, rundt 50 grader omtrent?????? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Med den vifta som følger med (boxed), blir det ca, rundt 50 grader omtrent?????? Min P4 3.0C med BOXED kjøler har en MAX load på 55C uklokket med standard volt. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 ok, greit! takk for svar! Lenke til kommentar
scaleo2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 j har en 3,0....den er ikke serlig varm...... å jen anbefaler cpuen på d sterkeste!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå