Ali_G Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 skal på inter-rail i sommer... så lurte jeg på hva jeg skal kjøpe av forskjellig stuff i de forskjellige landene, det er vel noe billigere??... skal innom disse landene: Tyskland, østerrike, slovenia, italia, *sveits*... mulig noen flere land... det meste er vel billigst i slovenia, noen av dere vet sikkert om noe som er billig i noen andre steder... Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 snakker du om datadeler eller mer tvilsomme produkter Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Om du jakter på datadeler er jeg ikke så sikker på om de er spes billige i tidligere østblokkland. Var i Tsjekkia for et par år siden, og det utstyret de hadde der var gammelt og ikke spes. billig (Nå jaktet ikke jeg særlig aktivt). Og forresten, ligg unna kylling i slovenia :-D Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er vel ikke så veldig mye billigere for datautstyr i andre land en i norge? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tror faktisk du skal være heldig om du finner HW i en butikk, som er billigere enn nett-butikker her... Mulig du kan finne spill og annen software veldig billig, men vær nå sikker på at du får orginalvare Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 hva med dvd filmer da? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hva med dvd filmer da? Igjen ville jeg vært varsom på at det kanskje er kopi om det er veldig billig. DVD soon selger til ca 120 kroner filmen (gratis frakt) så det er neppe mye å spare her heller Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 er det noe i det hele tatt som jeg kan kjøpe billig?? Lenke til kommentar
hart Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Kom akkurat hjem fra Ungarn, (semi-øst da ) og der var hardware til datamaskiner dyrere. EDIT: må si meg hjertens enig med westa... kjøp øl! Endret 8. juni 2004 av hart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå