Stigma Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Oi salthe, det kom på 99.25 (Dollar regner jeg med, så bler det toll også)... Prisen var litt høy, men displayet var tøffere enn de på hammer.no(Regner med at kabler og slikt ikke følger med på hammer.no sine pakker, eller?), så hvis jeg skal kjøpe noe, så vet jeg ikke lenger.. Selger de ikke LCD display noen andre plasser? Pakken er tross alt inkludert alle nødvendige kabler, og ikke minst monsteringsbracket'en. Du skal ha litt peil for å klare å lage nom er like fint selv. Hammar sin pris inkluderer bare modulen, kontrollerkort og backlight ( dog ferdigmontert) hammar er dyrere på priser om du sammenligner like ting. Anngående toll så kan du trekke fra USA's moms før du legger til norsk moms, så prisen blir ikke fullt så ille. Desverre vet jeg ikke USA's moms. Evt be dem sende delen i seperate pakker under 200Kr, eller send det via en venn i statene merket gave. Da slipper du alt av avgifter og moms. I forhold til hva du får er det veldig billig egentlig. Bare sjekk alternativene: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53010 De selger nok LCD display masse andre steder også, dog innenfor norge vet jeg ikke... Jeg tviler sterkt på at du vil finne noe som er nevneverdig billigere eller bedre en crystalfontz. Unntaket er om du klarer å få i gang et bulk-kjøp. I større kvantum faller priser på slike ting veldig fort. Bare sjekk på den kit-bygger siden. -Stigma Endret 19. juni 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå