TimeBomb Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 er ikke så veldi inne på Maskinvare og sånnt egentlig Har fått med meg at jeg har Usb 2.0(ellr åssn det nå enn skrives ) Har sjekket etter drivere, Men finner Kunn de engelske Og det er ikke heeeeelt det store, Siden jeg bruker Xp profesional Norsk lissm Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Spiller ingen rolle hva slags språk USB2.0 driverne dine er på, du skal uten problem få lagt de inn og brukt de. (Tror faktisk ikke de finnes på Norsk uansett) des,OUT! Lenke til kommentar
TimeBomb Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hmmmmz....Kjipt da Har lastet den engelske driveren...Men Kommer bare opp på skjermen at driverne ikke er på samme språk som Windows`n min Atter en gang!!! Hmmmmmz.... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har du XP med SP1 så skal du ikke trenge å legge inn noe drivere for USB2.0 så vidt jeg vet.. Spiller jo uansett ingen rolle hvilket språk driver'n er på.. Skal funke likevel. Lenke til kommentar
TimeBomb Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har hørt det skal funke...Bare kjipt at det ikke jør det til meg liksom hehe.. Har Xp professional md sp1..... Original seff! Har ei lita luke på framsiden av kabinettet mitt, som jeg bare trenger å trykke på...Så ser du liksom masse ting å plugge inn i lissm hehe... har mikrofon, og høytaler uttak der, oxo usb.....så skjønner ikke hva som er galt! Får det absolutt ikke til å funke Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Denne kategorien er for "annet om hardware", ikke software/drivere. Stenges grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg