NickFalk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Spørsmålet er hvordan det går med WLAN og blåtann i samme frekvensområdet Jeg bruker audio/videosender fra pc til stue, men min nye blåtannhub (Logitech MX mus/tast) støyer på 2,4 GHz båndet Nå er jo jeg langt fra noen ekspert på dette området. Men det er da visserlig slik at Bluetooth bruker et helt annet frekvensområde enn Wi-Fi? Lenke til kommentar
Khayman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nei, så vidt jeg vet bruker begge to 2,4 GHz.... så de kan kødde det til for hverandre.... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror nok 2,4GHz er rett: Amobil Telenor Teknisk ukeblad (side 9) Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 OK, da lærte jeg noe i dag også! Skal bli spennende å se hvordan det går når jeg er ferdig med oppussinga og får koblet opp blåtanns-mac'en med mitt nylige innkjøpte tråløse nettverk. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Blåtann bruker en global radiofrekvens som ligger på 2.45 GHz,en frekvens som hittil ikke har vært i bruk. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Joda så den, men så også følgende: I likhet med Wi-Fi (IEEE 802.11b)-standarden opererer Bluetooth i det lisensfrie 2,4 gigahertz-båndet. fra den Telenorlinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå